Marketing de la A la Z

Preț: 35,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Philip Kotler
Editura: CODECS
Anul publicării: 2007
Pagini: 216
DESCRIERE
Marketing de la A la Z (Philip Kotler).
Marketing de la A la Z: 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul in care se afla marketingul azi si locul spre care se va indrepta maine
Marketing de la A la Z: 80 de concepte pe care trebuie sa le cunoasca orice manager Un antidot eficace pentru cei care au uitat abecedarul de marketing si un pretios intinerar cu repere clare pentru cei aflati in cautarea unei mentalitati de marketing. Aici gasiti tot ce trebuie sa stiti despre locul in care se afla marketingul azi si locul spre care se va indrepta maine
OPINIA CITITORILOR