Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a

Cercetarea de marketing. Studiul pietei pur si simplu. Editia a II-a
-16%
Preț: 20,96 lei
24,95 lei (-15,99%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 264
Categoria: Carti diverse

DESCRIERE

Cuprins: Farmecul testelor de marketing - Cum gasesti agentia de publicitate potrivita? - Raportul de cercetare - Sondajul de piata - Ancheta de piata - Evaluarea conjuncturii de piata - Analiza datelor de marketing - Experimentul de marketing - Studiul produsului prin analiza si ingineria valorii - Studiul pretului psihologic - Internetul in cercetarea de marketing Descriere: Cercetarea de marketing nu este o stiinta exacta, dar nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil. Fara a se pretinde infailibila, cercetarea de marketing reduce considerabil riscul deciziilor. "Spioneaza" oameni, cu hatisul lor de dorinte, mofturi si hachite pentru ca nu e destul sa identifici doar nevoile, ci e mai usor sa vinzi oamenilor ce-si doresc decit ce le trebuie. Volumul de fata ne face cunoscute principiile, etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, cercetarea de marketing ii intereseaza pe toti practicienii din domeniu. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician va gasi aici o solutie la problema sa.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.064 sec
7.4.15
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.