Cercetarea de marketing: studiul pietei pur si simplu

Cercetarea de marketing: studiul pietei pur si simplu
-16%
Preț: 19,32 lei
23,00 lei (-16%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2001
Pagini: 256
Categoria: Cursuri

DESCRIERE

Descriere: Intr-o lume in care nici un fel de firma, fie ea de stat sau privata, nu poate exista fara un departament de marketing viabil, cartea de fata ne ofera toate principiile, toate etapele dezvoltarii si reusitei unui astfel de departament. In linii strict generale, ea intereseaza pe toti practicienii marketingului. Indiferent de pozitia lor, de la operatorul de interviu si pina la managerul de proiect sau companie, fiecare practician poate gasi o solutie la problema sa. In special, lucrarea isi va dovedi eficienta pentru viitorii cercetatori si analisti de piata, astazi inca elevi si studenti, care studiaza economia si administrarea afacerilor, marketingul, managementul, comertul, turismul, bancile si bursele, informatica economica, psihologia, sociologia, comunicarea.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.104 sec
7.4.15
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.