- Cărţi
- >> Stiinte economice
- >> Management
- >> Carti diverse
- >> Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare
Arta de a influenta. Analiza tehnicilor de manipulare

-16%
Preț: 29,36 lei
34,95 lei (-15,99%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Alex Mucchielli
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2015
Pagini: 208
Categoria: Carti diverse
DESCRIERE
Traducere din limba franceza de Mihaela Calcan
Pentru a-i influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte. Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare, el propune o metoda simpla de analiza a tehnicilor de influentare, pe care o ilustreaza cu numeroase exemple si cazuri practice. Vom invata astfel care sint cele mai eficiente tehnici de vinzare, publicitate si propaganda, dar si cum sa comunicam mai bine cu ceilalti in viata de zi cu zi, in familie sau in contexte didactice.
Din cuprins:
Influentarea prin manipularea emotiilor • Influentarea prin manipularea intereselor • Apelul la norme pentru construirea pozitionarilor: dubla mediere in influentare • Manipularea relatiilor • Manipularea situatiilor de munca prin crearea relatiei de incredere • Manipularea identitatilor
Anul aparitiei: 2015
Nr. de pagini: 208
Pentru a-i influenta si a-i convinge pe ceilalti este important sa cunoastem tehnicile pe care le putem aplica in diferite contexte. Alex Mucchielli sustine ca situatii aparent diferite implica de fapt fenomene de comunicare asemanatoare. Pe baza unei noi abordari a proceselor de comunicare, el propune o metoda simpla de analiza a tehnicilor de influentare, pe care o ilustreaza cu numeroase exemple si cazuri practice. Vom invata astfel care sint cele mai eficiente tehnici de vinzare, publicitate si propaganda, dar si cum sa comunicam mai bine cu ceilalti in viata de zi cu zi, in familie sau in contexte didactice.
Din cuprins:
Influentarea prin manipularea emotiilor • Influentarea prin manipularea intereselor • Apelul la norme pentru construirea pozitionarilor: dubla mediere in influentare • Manipularea relatiilor • Manipularea situatiilor de munca prin crearea relatiei de incredere • Manipularea identitatilor
Anul aparitiei: 2015
Nr. de pagini: 208
Titluri de aceiași autori
‹
22,64 lei
26,95 lei (-15,99%)
20,80 lei
26,00 lei (-20%)
25,16 lei
34,95 lei (-28,01%)
29,36 lei
34,95 lei (-15,99%)
›
Categorii
+-- Carte straina
- Carte scolara
- Carti medicale
- Dictionaries
- Grammar
- Carti pentru copii in limba engleza
- Activity books
- Art and craft books
- Babies and toddlers books
- Childrens fiction books
- Christmas books
- Colouring books Tweet
- Cooking and gardening books
- Encyclopedias, general knowledge
- English language
- Fairy tales and classic stories
- Foreign languages
- Geography books and atlases
- Gift books
- Growing up and mental health
- History books
- Maths books
- Music books
- Nature and outdoors
- Picture books
- Puzzles, games and quizzes
- Religions
- Science books
- Sports books
- Sticker books
- Literatura
- Carti diverse
- Carti in dar
- Carti la pret redus
- Beletristica
- Carte scolara
- Carti diverse
- Colectii
- Drept
- IT&Calculatoare
- Limbi straine
- Literatura pt. copii
- Manuale scolare
- Medicina
- Multimedia
- Stiinte economice
- Stiinte exacte
- Stiinte umaniste
- Materiale didactice
- Biologie
- Stiinte pentru clasele primare
- Fizica
- Chimie
- Matematica
- Informatica - planse
- Geografie
- Istorie
- Limba romana
- Limbi straine
- Arte
- Planse pentru clasele I-IV si V-VIII
- Sport
- Mobilier scolar
- Mobilier de laborator
- Tablete interactive
- Videoproiectoare interactive si clasice
- Echipamente audiovizuale (ecrane de proiectie)
- Birotica si papetarie
Edituri
+-- ARAMIS [-35%]
- PRESTIGE [-15%]
- TREI [-20%]
- NATIONAL [-18%]
- POLIROM [-16%]
- CORINT [-27%]
- FARMA MEDIA [-10%]
- BUSINESSTECH [-30%]
- CARTEX [-25%]
- ROXEL [-22%]
- C.H.BECK [-15%]
- HUMANITAS [-20%]
- CORUT PAVEL
- RAO GRUP EDITORIAL [-31%]
- METEOR PRESS [-23%]
- SHIK [-25%]
- UNIVERSITARA [-15%]
- 3D MEDIA COMMUNICATIONS [-30%]
- MIX [-20%]
- NICOL [-10%]
- ALL [-25%]
- ...alte edituri
OPINIA CITITORILOR