Arta de a comunica. Metode, forme si psihologia situatiilor de comunicare - Editia a II-a (Alex Mucchielli)

PRP: 35,45 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,36 lei
Diferență: 7,09 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor - Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Autor: Alex Mucchielli
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2015
DESCRIERE
Editia a II-a
Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman
Activitate umana fundamentala, comunicarea a fost studiata de-a lungul timpului de specialisti in diverse domenii. Alex Mucchielli sintetizeaza rezultatele obtinute de psihologi in decursul unui secol de cercetari, pentru a oferi o perspectiva coerenta asupra psihologiei comunicarii. Centrindu-si analiza pe comunicarea interpersonala - de la comunicarea amicala sau in familie pina la dialogul psihoterapeutic, interviu si negociere -, cunoscutul profesor prezinta principalele forme ale acesteia, precum si paradigmele care functioneaza in cadrul disciplinei. Mucchielli propune de asemenea noi concepte relative la comunicarea implicita, comunicarea defensiva si comunicarea proiectiva si arata cum comunicarea poate fi folosita pentru a-i influenta pe ceilalti.
Din cuprins:
Paradigmele de referinta si metodele de studiere a comunicarii• Formele comunicarii interpersonale• Comunicarea implicita si crearea normelor relationale• Comunicarea de sugestie si situatiile de influentare• Comunicarea de aparare sociala• Comunicarea in convorbiri si in dialog
Nr. de pagini: 264
Anul aparitiei: 2015
Traducere de Giuliano Sfichi, Gina Puica si Marius Roman
Activitate umana fundamentala, comunicarea a fost studiata de-a lungul timpului de specialisti in diverse domenii. Alex Mucchielli sintetizeaza rezultatele obtinute de psihologi in decursul unui secol de cercetari, pentru a oferi o perspectiva coerenta asupra psihologiei comunicarii. Centrindu-si analiza pe comunicarea interpersonala - de la comunicarea amicala sau in familie pina la dialogul psihoterapeutic, interviu si negociere -, cunoscutul profesor prezinta principalele forme ale acesteia, precum si paradigmele care functioneaza in cadrul disciplinei. Mucchielli propune de asemenea noi concepte relative la comunicarea implicita, comunicarea defensiva si comunicarea proiectiva si arata cum comunicarea poate fi folosita pentru a-i influenta pe ceilalti.
Din cuprins:
Paradigmele de referinta si metodele de studiere a comunicarii• Formele comunicarii interpersonale• Comunicarea implicita si crearea normelor relationale• Comunicarea de sugestie si situatiile de influentare• Comunicarea de aparare sociala• Comunicarea in convorbiri si in dialog
Nr. de pagini: 264
Anul aparitiei: 2015
OPINIA CITITORILOR