PRP: 61,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 54,90 lei
Diferență: 6,10 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2016
Categoria: Carti diverse

DESCRIERE

Cartea autorului Max Tegmark „Universul nostru matematic. Editia a II-a, revizuita si adaugita - In cautarea naturii ultime a realitatii" de la editura ASCR

Max Tegmark, este profesor de fizică la MIT, Cambridge, Massachusetts. Autor a sute de articole tehnice, cu apariţii în zeci de documentare ştiinţifice, Max Tegmark cercetează din perspectivă cosmologică, fizică şi matematică problematici ca realitatea şi dimensiunea universului, universuri paralele, materia întunecată, structura matematică a universului. El a obţinut numeroase premii, printre care Packard Fellowship (2001-2006), Cottrell Scholar Award (2002-2007) şi NSF Career (2002-2007), iar cercetarea lui în cadrul Sloan Digital Sky Survey a fost desemnată Descoperirea Anului 2003 de către jurnalul Science.
Max Tegmark a fost ales membru al American Physical Society.

UNIVERSUL NOSTRU MATEMATIC. În căutarea naturii ultime a realităţii. Fundamentul acestei cărţi îl reprezintă ipoteza autorului că realitatea noastră fizică este o structură matematică şi teoria sa cu privire la multiversul ultim.

„UNIVERSUL NOSTRU MATEMATIC se confruntă plin de îndrăzneală cu una dintre cele mai profunde probleme aflate la interfaţa fertilă dintre fizică şi filosofie: De ce matematica are un succes atât de spectaculos în descrierea cosmosului? Printr-un scris viu şi explicaţii extraordinar de accesibile, Max Tegmark – unul dintre fizicienii teoreticieni de frunte ai lumii – îl ghidează pe cititor spre un posibil răspuns şi dezvăluie cum, dacă acesta este corect, modul nostru de a înţelege însăşi realitatea se va schimba în mod radical.“
- Profesor Brian Greene, fizician,
autor al volumelor The Elegant Universe şi The Hidden Reality

EDIŢIA A DOUA a versiunii în limba română a cărţii - disponibilă din 1 octombrie 2016 - este o ediţie revizuită editorial şi adăugită prin contribuţia autorului. Profesorul Max Tegmark a actualizat şi îmbogăţit partea despre teoria inflaţiei şi a radiaţiei cosmice de fond cu spectaculoasele dovezi înregistrate de BICEP 2, adăugând informaţiei existente în carte datele celor mai recente măsurători cosmologice.

Anul aparitiei: 2016