Un fiu al publicitatii

PRP: 29,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 23,20 lei
Diferență: 5,80 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Jacques Séguéla
Editura: PUBLICA
Anul publicării: 2008
Pagini: 240
Format: 14.5 x 20.5 cm
DESCRIERE
Un fiu al publicităţii - Jacques Séguéla.
Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziţie privilegiată: “defrişează fantasmele oamenilor”, ne proiectează într-o “vârstă a visului”, pregateşte “noul opium al popoarelor”… Trebuie să ne întoarcem la copilărie, să ne rafinăm instrumentele de căutare a fericirii. Ca să ne convingă, Jacques Séguéla îşi reaminteşte discuţii cu presedinţi de state, cu directori de companii, cu tovarăşi din copilărie.
Mai mult, detaliază efervescent principiile altor teritorii ale spiritualităţii moderne decât publicitatea. Căci, dacă, “lumea în care ştirea senzaţională e mai importantă decât viaţa unui om care şi-a pierdut capul”, salvarea nu poate veni decât de la miracol, miracolul comunicării.
Dacă este să-l credem pe Jacques Séguéla, “comunicăm numai prin injecţii de imaginar”. Într-o asemenea stare de lucruri, publicitatea are o poziţie privilegiată: “defrişează fantasmele oamenilor”, ne proiectează într-o “vârstă a visului”, pregateşte “noul opium al popoarelor”… Trebuie să ne întoarcem la copilărie, să ne rafinăm instrumentele de căutare a fericirii. Ca să ne convingă, Jacques Séguéla îşi reaminteşte discuţii cu presedinţi de state, cu directori de companii, cu tovarăşi din copilărie.
Mai mult, detaliază efervescent principiile altor teritorii ale spiritualităţii moderne decât publicitatea. Căci, dacă, “lumea în care ştirea senzaţională e mai importantă decât viaţa unui om care şi-a pierdut capul”, salvarea nu poate veni decât de la miracol, miracolul comunicării.
OPINIA CITITORILOR