TRATAT DE PUBLICITATE IMOBILIARA Vol. I - II

PRP: 85,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 76,50 lei
Diferență: 8,50 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Anul publicării: 2006
Pagini: 17x24
Format: Vol. I - 500 ; Vol.

Exprimă-ţi opinia!

*
?
Completați numele sau diminutivul dumneavoastră
?
Adresa dvs de e-mail, câmp opțional. Completați dacă doriți să primiți prin e-mail eventualele replici/răspunsuri.
*
?
Scrieți un titlu relevant pentru review-ul dvs
*
?
Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
*
1 2 3 4 5
?
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

TRATAT DE PUBLICITATE IMOBILIARA Vol. I - II - Marian NICOLAE.

INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ

CUVÂNT ÎNAINTE

TITLUL I INTRODUCERE ÎN PUBLICITATEA IMOBILIARĂ





CAPITOLUL I DREPTUL CIVIL ŞI PUBLICITATEA IMOBILIARĂ





Secţiunea I NOŢIUNEA ŞI CLASIFICAREA DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE PATRIMONIALE

Secţiunea a II- a IZVOARELE DREPTURILOR ŞI OBLIGAŢIILOR CIVILE PATRIMONIALE

§1. Consideraţii generale

§2. Izvoarele obligaţiilor

§3. Modurile de dobândire a drepturilor reale

Secţiunea a III-a NECESITATEA ŞI ROLUL PUBLICITĂŢII IMOBILIARE

§1. Consideraţii generale

A. PRINCIPIUL SECURITĂŢII DREPTURILOR SUBIECTIVE CIVILE

B. MIJLOACELE JURIDICE DE REALIZARE A SECURITĂŢII A DREPTURILOR CIVILE

§2. Noţiunea şi clasificarea formelor de publicitate în dreptul civil român

A. NOŢIUNI GENERALE

B. CLASIFICAREA ŞI ANALIZA FORMELOR DE PUBLICITATE

§2. Rolul publicităţii în dreptul civil român

A. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII ÎN GENERAL

B. RAPORTUL DINTRE CUNOASTEREA POSIBILĂ, DATORATĂ PUBLICITĂŢII, A SITUAŢILOR JURIDICE, ŞI CUNOASTEREA EFECTIVĂ, DIRECTĂ, DE CATRE TERŢI A ACESTORA

C. IMPORTANŢA PUBLICITĂŢII IMOBILIARE

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0490 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.