Spatiul public si comunicarea

PRP: 15,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 13,02 lei
Diferență: 2,48 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
ISBN: 973-683-856-0
Editura:
Anul publicării: 2002
Pagini: 208

DESCRIERE

Cuprins: "Opinie publica" si dezbatere publica (Patrick Champagne) - Stiintele sociale in spatiul public (Erik Neveu) - Spatiu public, spatiu privat: rolul medierii tehnice (Pierre Chambat) - Spatiul public la scoala societatii pedagogice (Pierre M¦"glin) - Intreprinderea din perspectiva spatiului public (Bernard Floris) - Spatiul public si intreprinderile: gindirea sferei profesionale (Christian Le Moenne) - Spatiul public si discursul politic televizat (Jean Mouchon)

Descriere:
Traducere de Monica Mitarca, Beatrice Osanu si Eduard Savescu. Un grup de prestigiosi cercetatori francezi din domeniul stiintelor comunicarii ofera o analiza a modului in care mass-media au insotit aparitia spatiului public si, in consecinta, la a carui recompunere au contribuit. Scopul cartii este acela de a stimula, prin abordari multiple, analiza noilor forme sub care apare spatiul public, in special intreprinderea, care tinde sa se generalizeze, in ceea ce priveste comunicarea, spre ansamblul societatii. O carte de interes pentru mai multe discipline: jurnalism, comunicare, realtii publice, istorie, stiinte politice, sociologie.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0489 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.