Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes

Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes
-18%
Preț: 28,66 lei
34,95 lei (-18%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare
Autor: ,
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Bussines

DESCRIERE

Revolutia in marketing. O abordare radicala pentru o afacere de succes. Cresterea si diversificarea ofertei, mai ales in domeniul serviciilor, schimbarile in structura demografica,
precum si aparitia unui nou tip de clientela, mai exigenta, obliga companiile sa gaseasca noi modalitati de a atrage clientii si a-i pastra.
Cartea ii incurajeaza pe manageri sa-si gindeasca strategiile intr-un mod revolutionar si le arata cum sa-si transforme tehnicile de marketing
pastrind preocuparea pentru client si cerintele sale. Pe linga studii de caz, cei interesati vor gasi numeroase sfaturi pentru reorganizarea
marketingului firmei si cresterea eficientei tehnicilor de gestionare a clientilor.

Cuprins: De ce o revolutie a marketingului?• Intelegerea clientilor• Revolutie prin planificare strategica si segmentare• Revolutionarea marcii
• Managementul relatiilor cu clientii• De la gindirea si planificarea revolutionara la actiune• Studii de caz


Nr. pagini:     416
Format:    130x200

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.061 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.