Relatii publice si comunicare (Stacu Serb)

PRP: 11,56 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 8,67 lei
Diferență: 2,89 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Stacu Serb
Editura: TEORA
Anul publicării: 2010
Pagini: 144
Categoria: Carti diverse
DESCRIERE
Gestionarea si schimbarea imaginii institutiilor (organizatiilor)
Comunicarea in relatiile oficiale cu publicul
Obstacolele care stau in calea comunicarii
Conduita in relatiile oficiale cu publicul
Relatiile de munca din cadrul institutiilor (organizatiilor)
sunt numai cateva dintre problemele de interes pentru orice organizatie pe care autorul le abordeaza cu dorinta evidenta de a oferi cititorului solutii competente la acestea.
Patrunsa adanc in comunitatea de afaceri din Romania zilelor noastre, activitatea de relatii publice are darul de a aduce succesul atat de mult asteptat pentru cel care crede in el. Procesul de relatii publice are menirea de a pune intr-o lumina favorabila realizarile unei intreprinderi sau ale unei institutii a statului, in ideea castigarii increderii publicului larg, a clientilor sau a propriului personal.
Este vorba, deci, de un proces foarte bine fundamentat stiintific, care functioneaza pe baza unor legitati si se adreseaza tuturor celor care vor sa faca performanta.
Acesta este subiectul lucrarii care se adreseaza atat celor ce vor sa faca o introducere in fenomen, dar mai ales functionarilor din administratie, care trebuie sa lupte pentru promovarea unei imagini corecte, reale, dar pozitive a institutiei in care isi desfasoara activitatea.
Lucrarea mai cuprinde o teorie a comunicarii in mediul social in care unul dintre parteneri este acelasi functionar public.
Comunicarea in relatiile oficiale cu publicul
Obstacolele care stau in calea comunicarii
Conduita in relatiile oficiale cu publicul
Relatiile de munca din cadrul institutiilor (organizatiilor)
sunt numai cateva dintre problemele de interes pentru orice organizatie pe care autorul le abordeaza cu dorinta evidenta de a oferi cititorului solutii competente la acestea.
Patrunsa adanc in comunitatea de afaceri din Romania zilelor noastre, activitatea de relatii publice are darul de a aduce succesul atat de mult asteptat pentru cel care crede in el. Procesul de relatii publice are menirea de a pune intr-o lumina favorabila realizarile unei intreprinderi sau ale unei institutii a statului, in ideea castigarii increderii publicului larg, a clientilor sau a propriului personal.
Este vorba, deci, de un proces foarte bine fundamentat stiintific, care functioneaza pe baza unor legitati si se adreseaza tuturor celor care vor sa faca performanta.
Acesta este subiectul lucrarii care se adreseaza atat celor ce vor sa faca o introducere in fenomen, dar mai ales functionarilor din administratie, care trebuie sa lupte pentru promovarea unei imagini corecte, reale, dar pozitive a institutiei in care isi desfasoara activitatea.
Lucrarea mai cuprinde o teorie a comunicarii in mediul social in care unul dintre parteneri este acelasi functionar public.
OPINIA CITITORILOR