Recompense. Cand inovatiile dau roade

PRP: 24,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 17,93 lei
Diferență: 6,97 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: James P. Andrew
Editura: ALL
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Singura inovatie care are valoare este inovatia profitabila.
Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti aceasta reticenta si sa puteti maximiza sansele de a transforma inovatia in profit. Deseori, inovatia este considerata apanajul companiilor mari, care au o forta financiara semnificativa.
In Recompense nu veti gasi sfaturi. In schimb, veti gasi opinii valoroase si un ghid practic pentru a putea stapani una dintre cele mai importante si mai pline de provocari activitati din domeniul afacerilor.
„Inovatia este cea mai competitiva arma a secolului al XXI-lea. Cei care o stapanesc ii vor depasi pe cei care nu o poseda. Andrew si Sirkin ofera o abordare sistematica in ceea ce priveste imbunatatirea semnificativa a capacitatilor inovative. O carte care trebuie citita inaintea concurentei.”
J. Bruce Harreld, vicepresedinte Marketing& Strategie, IBM
Numar pagini: 232
Anul aparitiei: 2011
Multi manageri sunt reticenti atunci cand trebuie sa investeasca in inovatie, nefiind pregatiti sa accepte riscurile potentiale. Recompense va ajuta sa depasiti aceasta reticenta si sa puteti maximiza sansele de a transforma inovatia in profit. Deseori, inovatia este considerata apanajul companiilor mari, care au o forta financiara semnificativa.
In Recompense nu veti gasi sfaturi. In schimb, veti gasi opinii valoroase si un ghid practic pentru a putea stapani una dintre cele mai importante si mai pline de provocari activitati din domeniul afacerilor.
„Inovatia este cea mai competitiva arma a secolului al XXI-lea. Cei care o stapanesc ii vor depasi pe cei care nu o poseda. Andrew si Sirkin ofera o abordare sistematica in ceea ce priveste imbunatatirea semnificativa a capacitatilor inovative. O carte care trebuie citita inaintea concurentei.”
J. Bruce Harreld, vicepresedinte Marketing& Strategie, IBM
Numar pagini: 232
Anul aparitiei: 2011
OPINIA CITITORILOR