Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane

PRP: 28,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,60 lei
Diferență: 1,40 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Olga Balanescu
Editura: ARIADNA'98
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane.
Cuprins -Reclama Romaneasca. Studiu de caz asupra publicitatii romanesti contemporane.
Argument
Tipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica.
Traditie si ionvatie
Identitate culturala in publicitatea romaneasca actuala
Dimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europene
Campanii publicitare sociale
Intrebarea in discursul publicitar
Moralitatea in publicitate
Personajul garant feminin
Coordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actuala
Un semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoniei mobile
Brandul de tara ca forma a discursului publicitar
Bibliografie
Bibliografie on-line
Autor: Olga Balanescu
Editura: Ariadna '98
Anul aparitei: 2009
Nr. pagini: 288
Argument
Tipuri de discurs publicitar. Perspectiva pragmatica.
Traditie si ionvatie
Identitate culturala in publicitatea romaneasca actuala
Dimensiunea lingvistica a discursului publicitar in procesul integarii europene
Campanii publicitare sociale
Intrebarea in discursul publicitar
Moralitatea in publicitate
Personajul garant feminin
Coordonate spatiale si temporale in publicitatea romaneasca actuala
Un semn al modernitatii in comunicarea publicitara: promovarea telefoniei mobile
Brandul de tara ca forma a discursului publicitar
Bibliografie
Bibliografie on-line
Autor: Olga Balanescu
Editura: Ariadna '98
Anul aparitei: 2009
Nr. pagini: 288
OPINIA CITITORILOR