Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)

Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media (editia a III-a revazuta si adaugita)
-16%
Preț: 25,16 lei
29,95 lei (-15,99%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2021
Categoria: Marketing-comert

DESCRIERE

Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate – cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service –, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.

Agentia de publicitate • Publicitatea si marketingul • Imaginea in publicitate • Planificarea si strategia in publicitate • Elementele specifice creatiei publicitare • Marketingul experimental • Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii • Elemente de comunicare interculturala in publicitate

Nr. pagini: 216

Format: 160x235

Anul aparitiei: 2021

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.071 sec
7.4.21
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.