Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media. Editia a II-a revazuta si adaugita

PRP: 20,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 16,00 lei
Diferență: 4,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Delia Balaban
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Intr-o societate in plina schimbare, publicitatea se confrunta tot mai des cu provocarea de a-si depasi formele clasice si de a-si comunica mesajul cu maximum de eficienta. Astfel, publicitatea online, organizarea de evenimente si marketingul viral fac in prezent parte din tot mai multe campanii. Volumul prezinta agentia de publicitate– cu tipologiile si structura specifice unei agentii full-service–, rolurile diverselor departamente si ale membrilor acestora in cadrul campaniei publicitare, precum si efectele mass-mediei asupra publicului. Publicitatea. De la planificarea strategica la implementarea media se adreseaza tuturor celor care lucreaza in domeniul publicitatii sau sint interesati de fenomenul publicitar.
Cuprins:
Agentia de publicitate• Publicitatea si marketingul• Imaginea in publicitate• Planificarea si strategia in publicitate• Elementele specifice creatiei publicitare• Marketingul experimental• Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii• Elemente de comunicare interculturala in publicitate
Cuprins:
Agentia de publicitate• Publicitatea si marketingul• Imaginea in publicitate• Planificarea si strategia in publicitate• Elementele specifice creatiei publicitare• Marketingul experimental• Perspective contemporane asupra efectelor publicitatii• Elemente de comunicare interculturala in publicitate
Editia a II-a revazuta si adaugita
Nr. de pagini: 272
Anul aparitiei: 2009
Nr. de pagini: 272
Anul aparitiei: 2009
OPINIA CITITORILOR