Psihologia marketingului şi a comunicării

Preț: 28,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Daniele Trevisani
Editura: IRECSON
Anul publicării: 2007
Pagini: 272
Format: 18 x 26 cm
DESCRIERE
Psihologia marketingului şi a comunicării.
Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacţie a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului.
Prin acest volum se evidenţiază noi principii de marketing şi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrată pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivă de cumpărare. O reformulare profundă, cu implicaţii importante pentru multe arii ale activităţii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitară, tehnici de vânzare, cercetare şi dezvoltare, calitate, resurse umane şi formarea profesională, până la determinarea direcţiei strategice.
Cu o impresionantă încărcătură inovatoare, volumul abordează tema competitivităţii psihologice a produsului / serviciului şi implicaţiile practice pentru activitatea întreprinderilor. Autorul propune noi teorii ce modifică optica asupra unor concepte consolidate în cercetarea de marketing, cum ar fi cel de satisfacţie a clientului sau cel de comportament al cumpărătorului.
Prin acest volum se evidenţiază noi principii de marketing şi de comunicare – de la marketingul perceptiv la bugetul mental, de la legile de valoare ale produsului la vânzarea centrată pe client, de la managementul imaginii la pulsiunea proiectivă de cumpărare. O reformulare profundă, cu implicaţii importante pentru multe arii ale activităţii în întreprinderi: marketing, comunicare publicitară, tehnici de vânzare, cercetare şi dezvoltare, calitate, resurse umane şi formarea profesională, până la determinarea direcţiei strategice.
OPINIA CITITORILOR