Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare

Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare
-18%
Preț: 24,19 lei
29,50 lei (-18%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Bussines

DESCRIERE

Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare. Prezentare - Practica merchandisingului. Spatiul de vinzari. Oferta de produse. Comunicarea la locul de vinzare. Merchandisingul este un domeniu extrem de important astazi, cind spatiul de vinzare a devenit si spatiu pentru promovarea marcilor si a produselor. Volumul propune metode
si solutii practice pentru organizarea de la A la Z a unui punct de vinzare sau a unui raion, elaborarea dosarelor de merchandising, optimizarea spatiului si imbunatatirea
comunicarii cu colegii si clientii. Numeroasele exemple si studii de caz fac din Practica merchandisingului un ghid util atit pentru incepatorii in domeniu, cit si pentru
specialisti.
Cuprins: Merchandisingul si trade marketingul• Stabilirea punctelor de vinzare• Analiza suprafetei de vinzare• Determinarea si gestionarea fluxurilor de clienti
• Analiza rentabilitatii• Selectia marcilor si a produselor• Aranjarea produselor pe raft

Autori:     Dominique Mouton, Gauderique Paris
Nr. pagini:     328
Format:    130x200
 

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.043 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.