Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice
-18%
Autor: ,
Editura:
Anul publicării: 2009
Categoria: Carti diverse
Preț: 20,46 lei
24,95 lei (-18%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 3 - 5 zile lucratoare

DESCRIERE

Planificarea si managementul campaniilor de relatii publice. Succesul unei campanii de relatii publice este asigurat de o buna planificare si de un management eficient. Lucrarea arata cum poate fi initiat si coordonat
un program de relatii publice astfel incit de el sa beneficieze atit organizatia care il elaboreaza, cit si publicurile carora li se adreseaza. Numeroasele
studii de caz, precum si planul in zece puncte menit sa asigure succesul campaniilor si programelor de relatii publice fac din acest ghid un instrument util
pentru studentii si practicienii din domeniu, precum si pentru manageri.
 
Cuprins:
Rolul relatiilor publice in afaceri• Publicuri• Analiza PEST• Comunicarea pe internet• Opt reguli de aur pentru stabilirea obiectivelor
• Obiective strategice si tactice• Cunoasterea publicurilor si a mesajelor• Campaniile diferite necesita tactici diferite
• Planificare temporala si resurse• Masurarea succesului• Beneficiile evaluarii• Analiza mass-media

Nr. pagini: 240
Format: 135x200

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de aceiași autori

12,80 lei
16,00 lei (-20%)
20,46 lei
24,95 lei (-18%)
37,43 lei
49,90 lei (-24,99%)
Created in 0.128 sec