Persuasiunea. Receptare si responsabilitate (Charles U. Larson)

PRP: 44,80 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 36,29 lei
Diferență: 8,51 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Charles U. Larson
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2003
DESCRIERE
Pe fondul exploziei informationale, tehnologice si comunicationale, acest veritabil curs isi propune sa ne formeze in calitate de receptori responsabili si critici ai mesajelor persuasive, dar si sa ne ajute sa fim eficienti cind incercam sa ii persuadam pe ceilalti.
Volumul se adreseaza studentilor si celor care lucreaza in domeniul relatiilor publice, al publicitatii sau in mass-media, furnizindu-le nu doar instrumente eficiente de analiza a strategiilor si tehnicilor persuasiunii moderne, ci si o gama variata de exemple interesante din mediul american, mai putin cunoscute, poate, publicului romanesc.
Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana• Perspectivele etice ale persuasiunii• Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor• Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri• Mesajele nonverbale in persuasiune• Campania sau miscarea persuasiva• Cum sa devii agent persuasiv• Mass-media moderne si persuasiunea• Tehnicile propagandei
Nr. de pagini: 504
Anul aparitiei: 2003
Cuprins: Persuasiunea in lumea contemporana• Perspectivele etice ale persuasiunii• Crearea, utilizarea si mistificarea simbolurilor• Instrumente de analiza a limbajului si a altor simboluri• Mesajele nonverbale in persuasiune• Campania sau miscarea persuasiva• Cum sa devii agent persuasiv• Mass-media moderne si persuasiunea• Tehnicile propagandei
Nr. de pagini: 504
Anul aparitiei: 2003
OPINIA CITITORILOR