Persuasiunea. Arta de a-i influenta pe ceilalti

PRP: 34,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 25,13 lei
Diferență: 9,77 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: James Borg
Editura: ALL
Anul publicării: 2011
DESCRIERE
Persuasiunea. Arta de a-i influenta pe ceilalti de James Borg. V-ati intrebat vreodata cum ii puteti determina pe ceilalti sa faca tot ceea ce vreti, oricand doriti?
Cu totii cunoastem oameni care sunt incredibil de persuasivi. Cu un farmec natural, acestia reusesc sa ne castige increderea, interesul si sprijinul, de fiecare data. Este un har cu care s-au nascut sau totul este doar o iluzie?
Nu! Este arta persuasiunii, pe care o putem detine cu totii.
Persuasiunea va va ajuta:
? sa fiti un bun ascultator, pentru a deveni foarte convingator,
? sa folositi tehnici simple pentru a castiga mai multa atentie,
? sa va controlati propriul limbaj corporal si sa il„cititi” pe al altora,
? sa va imbunatatiti memoria,
? sa folositi psihologia in orice negociere, obtinand cel mai bun rezultat.
Nominalizata de catre British Airports Authority pentru premiul„BAA Cea mai buna lectura de calatorie, 2009”
Castigatoare la categoria„Best of the Rest” a concursului„The 800-CEO-READ Business Book of the Year 2009”
Numar pagini: 304
Anul aparitiei: 2011
Cu totii cunoastem oameni care sunt incredibil de persuasivi. Cu un farmec natural, acestia reusesc sa ne castige increderea, interesul si sprijinul, de fiecare data. Este un har cu care s-au nascut sau totul este doar o iluzie?
Nu! Este arta persuasiunii, pe care o putem detine cu totii.
Persuasiunea va va ajuta:
? sa fiti un bun ascultator, pentru a deveni foarte convingator,
? sa folositi tehnici simple pentru a castiga mai multa atentie,
? sa va controlati propriul limbaj corporal si sa il„cititi” pe al altora,
? sa va imbunatatiti memoria,
? sa folositi psihologia in orice negociere, obtinand cel mai bun rezultat.
Nominalizata de catre British Airports Authority pentru premiul„BAA Cea mai buna lectura de calatorie, 2009”
Castigatoare la categoria„Best of the Rest” a concursului„The 800-CEO-READ Business Book of the Year 2009”
Numar pagini: 304
Anul aparitiei: 2011
OPINIA CITITORILOR