Textul review-ului, vorbiți la obiect, oferiți câte mai multe detalii.
Acordați o notă produsului (în funcție de caracteristici, raport preț/calitate, etc.): de la cinci stele, dacă sunteți foarte mulțumit, până la o stea, dacă sunteți foarte nemulțumit.
*
?
Codul de siguranță, necesar pentru a face distincție între oameni și programele informatice automate care răspândesc spam
Câmpurile marcate cu * sunt obligatorii

DESCRIERE

De curand, la Editura Trinitas a vazut lumina tiparului al patrulea volum al cartii Maicii Siluana Vlad, „Impreuna dumiriri pe Cale”, aparuta cu binecuvantarea Inaltpreasfintitului Mitropolit Teofan, Mitropolitul Moldovei si Bucovinei. Autoarea isi prezinta demersul scriitoricesc astfel: „Cartea pe care o ai in mana, draga cititorule, s-a scris, de-a lungul unui an de zile, pe site-ul nostru www. sfintii-arhangheli. ro la rubrica si a vazut lumina tiparului la cererea mai multor cititori ai rubricii”. Structurata tematic in opt capitole („Cautari duhovnicesti”;„Razboiri duhovnicesti”; „Alte framantari”; „Nedumiriri si cautari”; „Inaltari si poticniri pe calea credintei”; „Suferinte, necazuri, intristari, incercari”; „Despre copii, parinti si durerile lor”; „Sexualitate, castitate, pacate”), lucrarea se adreseaza atat celor dornici de a gasi raspunsuri la framantarile si grijile cotidiene, cat si celor care sunt deja pe Cale.

Maica Siluana si-a gasit Calea in cinul monahal. In viata civila a fost profesoara de filosofie. Dupa propriile marturisiri, in tinerete nu a fost credincioasa, punand mult mai mult pret pe cultura si pe stiinta. Viata ei s-a schimbat dupa intalnirea cu parintele Galeriu. Dupa revolutie, a predat istoria religiilor in Galati. Activitatea misionara si-a inceput-o inainte de a deveni monahie la Manastirea Christiana, fiind membra activa a asociatiilor„Sfanta Macrina” si„Sfantul Stelian” din Bucuresti. Sub ascultarea si indrumarea Inaltpreasfintitului Teofan, pe atunci Mitropolit al Olteniei, a activat la Craiova, unde a lucrat cu copii abuzati fizic si emotional la Centrul de Formare si Consiliere„Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil”. Din 2008, dupa alegerea si inscaunarea Inaltpreasfintitului Teofan ca Mitropolit al Moldovei si Bucovinei, Maica Siluana isi continua activitatea in cadrul Centrului de Formare si Consiliere„Sfintii Arhangheli Mihail si Gavriil” din Iasi. Inzestrata cu o inteligenta sclipitoare, Maica Siluana este o autoare de carti, traducatoare, tine conferinte, preda, realizeaza emisiuni de radio si televiziune.

Nr. de pagini: 236
Anul aparitiei: 2009

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0493 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.