Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania

Modele statistice de analiza a pietei de media din Romania
-25%
Preț: 31,50 lei
42,00 lei (-25%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Categoria: Carti diverse

DESCRIERE

In contextul in care publicitatea se dezvolta tot mai mult, puternic influentata de digitalizare si schimbarile tehnologice, iar bugetele raman sub presiune pe o piata din ce in ce mai concurentiala, este de dorit din ce in ce mai mult sa se cunoasca efectul fiecarui leu investit in media asupra indicatorilor marcii. In acest sens, lucrarea ofera, printr-o serie de modele statistice, o analiza a intregii piete de media din Romania intr-o abordare complexa si inovativa a problematicii.

 

Cercetarea a urmarit analizarea cantitativa a pietei de media din Romania, dar si a altor tari europene pentru a determina contextul pozitionarii actuale si a perspectivelor Romaniei ca urmare a exemplului celorlalte economii mai dezvoltate.

 

La nivel de marca, prin multitudinea de modele statistice aplicate (corelatii, regresii, ACP, clustere) s-a determinat efectul pe care il are media (prin bugetul investit, tipul de media ales, mixul folosit) asupra indicatorilor de marca (notorietate si utilizare).

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.058 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.