- Cărţi
- >> Stiinte economice
- >> Management
- >> Cursuri
- >> Metode de analiza in marketing
Metode de analiza in marketing

-15%
Preț: 11,12 lei
13,08 lei (-14,98%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: M. C. Demetrescu
Editura: TEORA
Pagini: 328
Categoria: Cursuri
DESCRIERE
Teme de maxima importanta pentru eficienta oricarei firme:
interpretarea si sistematizarea datelor, constientizarea problemelor si stabilirea ordinii importantei lor, precum si identificarea tehnicilor de solutionare a acestora
maximizarea beneficiilor prin diferite tehnici de previzionare
stabilirea pragului de rentabilitate in functie de elementele care il determina
identificarea influentei factorului "timp" in marketing
alocarea eforturilor de marketing in functie de criteriile de evaluare a performantelor
adoptarea de hotarari pe baza logicii decizionale
evaluarea riscului si minimizarea efectelor incertitudinii
Prin tematica abordata si claritatea expunerii, lucrarea se constituie intr-un demers necesar, intr-un moment in care, in economia romaneasca, firma este privita din ce in ce mai mult ca un sistem menit sa asigure derularea proceselor interne ale afacerii.
Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de marketing, de la cei care deslusesc tainele eficientei activitatii de marketing dinspre teorie spre practica - studentii, si pana la intreprinzatori care gasesc in paginile ei abordari teoretice ale fenomenelor practice deja cunoscute si solutii pentru problemele ivite in activitatea zilnica.
Fie ca faceti primii pasi in marketing, fie ca va confruntati cu necesitatea abordarii unei importante decizii in domeniu, "Metode de analiza in marketing" va ofera un sprijin si un indrumar.
interpretarea si sistematizarea datelor, constientizarea problemelor si stabilirea ordinii importantei lor, precum si identificarea tehnicilor de solutionare a acestora
maximizarea beneficiilor prin diferite tehnici de previzionare
stabilirea pragului de rentabilitate in functie de elementele care il determina
identificarea influentei factorului "timp" in marketing
alocarea eforturilor de marketing in functie de criteriile de evaluare a performantelor
adoptarea de hotarari pe baza logicii decizionale
evaluarea riscului si minimizarea efectelor incertitudinii
Prin tematica abordata si claritatea expunerii, lucrarea se constituie intr-un demers necesar, intr-un moment in care, in economia romaneasca, firma este privita din ce in ce mai mult ca un sistem menit sa asigure derularea proceselor interne ale afacerii.
Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de marketing, de la cei care deslusesc tainele eficientei activitatii de marketing dinspre teorie spre practica - studentii, si pana la intreprinzatori care gasesc in paginile ei abordari teoretice ale fenomenelor practice deja cunoscute si solutii pentru problemele ivite in activitatea zilnica.
Fie ca faceti primii pasi in marketing, fie ca va confruntati cu necesitatea abordarii unei importante decizii in domeniu, "Metode de analiza in marketing" va ofera un sprijin si un indrumar.
Cursuri - Cele mai vândute cărți
‹
29,75 lei
35,00 lei (-15%)
41,58 lei
47,25 lei (-12%)
29,70 lei
33,00 lei (-10%)
29,36 lei
34,95 lei (-15,99%)
43,90 lei
47,20 lei (-6,99%)
36,27 lei
39,00 lei (-7%)
63,77 lei
70,85 lei (-9,99%)
96,14 lei
106,82 lei (-10%)
›
Categorii
+-- Carte straina
- Carte scolara
- Carti medicale
- Dictionaries
- Grammar
- Carti pentru copii in limba engleza
- Activity books
- Art and craft books
- Babies and toddlers books
- Childrens fiction books
- Christmas books
- Colouring books Tweet
- Cooking and gardening books
- Encyclopedias, general knowledge
- English language
- Fairy tales and classic stories
- Foreign languages
- Geography books and atlases
- Gift books
- Growing up and mental health
- History books
- Maths books
- Music books
- Nature and outdoors
- Picture books
- Puzzles, games and quizzes
- Religions
- Science books
- Sports books
- Sticker books
- Literatura
- Carti diverse
- Carti in dar
- Carti la pret redus
- Beletristica
- Carte scolara
- Carti diverse
- Colectii
- Drept
- IT&Calculatoare
- Limbi straine
- Literatura pt. copii
- Manuale scolare
- Medicina
- Multimedia
- Stiinte economice
- Stiinte exacte
- Stiinte umaniste
- Materiale didactice
- Biologie
- Stiinte pentru clasele primare
- Fizica
- Chimie
- Matematica
- Informatica - planse
- Geografie
- Istorie
- Limba romana
- Limbi straine
- Arte
- Planse pentru clasele I-IV si V-VIII
- Sport
- Mobilier scolar
- Mobilier de laborator
- Tablete interactive
- Videoproiectoare interactive si clasice
- Echipamente audiovizuale (ecrane de proiectie)
- Birotica si papetarie
Edituri
+-- ARAMIS [-35%]
- PRESTIGE [-15%]
- TREI [-20%]
- NATIONAL [-18%]
- POLIROM [-16%]
- CORINT [-27%]
- FARMA MEDIA [-10%]
- BUSINESSTECH [-30%]
- CARTEX [-25%]
- ROXEL [-22%]
- C.H.BECK [-15%]
- HUMANITAS [-20%]
- CORUT PAVEL
- RAO GRUP EDITORIAL [-31%]
- METEOR PRESS [-23%]
- SHIK [-25%]
- UNIVERSITARA [-15%]
- 3D MEDIA COMMUNICATIONS [-30%]
- MIX [-20%]
- NICOL [-10%]
- ALL [-25%]
- ...alte edituri
OPINIA CITITORILOR