Metode de analiza in marketing

PRP: 13,08 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 9,81 lei
Diferență: 3,27 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: M. C. Demetrescu
Editura: TEORA
Pagini: 328
DESCRIERE
Teme de maxima importanta pentru eficienta oricarei firme:
interpretarea si sistematizarea datelor, constientizarea problemelor si stabilirea ordinii importantei lor, precum si identificarea tehnicilor de solutionare a acestora
maximizarea beneficiilor prin diferite tehnici de previzionare
stabilirea pragului de rentabilitate in functie de elementele care il determina
identificarea influentei factorului "timp" in marketing
alocarea eforturilor de marketing in functie de criteriile de evaluare a performantelor
adoptarea de hotarari pe baza logicii decizionale
evaluarea riscului si minimizarea efectelor incertitudinii
Prin tematica abordata si claritatea expunerii, lucrarea se constituie intr-un demers necesar, intr-un moment in care, in economia romaneasca, firma este privita din ce in ce mai mult ca un sistem menit sa asigure derularea proceselor interne ale afacerii.
Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de marketing, de la cei care deslusesc tainele eficientei activitatii de marketing dinspre teorie spre practica - studentii, si pana la intreprinzatori care gasesc in paginile ei abordari teoretice ale fenomenelor practice deja cunoscute si solutii pentru problemele ivite in activitatea zilnica.
Fie ca faceti primii pasi in marketing, fie ca va confruntati cu necesitatea abordarii unei importante decizii in domeniu, "Metode de analiza in marketing" va ofera un sprijin si un indrumar.
interpretarea si sistematizarea datelor, constientizarea problemelor si stabilirea ordinii importantei lor, precum si identificarea tehnicilor de solutionare a acestora
maximizarea beneficiilor prin diferite tehnici de previzionare
stabilirea pragului de rentabilitate in functie de elementele care il determina
identificarea influentei factorului "timp" in marketing
alocarea eforturilor de marketing in functie de criteriile de evaluare a performantelor
adoptarea de hotarari pe baza logicii decizionale
evaluarea riscului si minimizarea efectelor incertitudinii
Prin tematica abordata si claritatea expunerii, lucrarea se constituie intr-un demers necesar, intr-un moment in care, in economia romaneasca, firma este privita din ce in ce mai mult ca un sistem menit sa asigure derularea proceselor interne ale afacerii.
Cartea se adreseaza tuturor celor interesati de marketing, de la cei care deslusesc tainele eficientei activitatii de marketing dinspre teorie spre practica - studentii, si pana la intreprinzatori care gasesc in paginile ei abordari teoretice ale fenomenelor practice deja cunoscute si solutii pentru problemele ivite in activitatea zilnica.
Fie ca faceti primii pasi in marketing, fie ca va confruntati cu necesitatea abordarii unei importante decizii in domeniu, "Metode de analiza in marketing" va ofera un sprijin si un indrumar.
OPINIA CITITORILOR