Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului

PRP: 32,95 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 26,36 lei
Diferență: 6,59 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Yan Claeyssen
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Prezentare - Marketingul direct multicanal. Prospectarea, fidelizarea si recistigarea clientului. Marketingul direct si-a largit in ultimii ani cimpul de actiune apelind, pe linga canalele mediatice clasice, si la noile tehnologii.
Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul„multicanal”.
Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile– tehnic, juridic, financiar, organizational– si propune metode inedite de
exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Autori: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Anul aparitiei: 2009
Format: 130 x 200
Nr. pagini: 352
Din dorinta de a-si gestiona mai bine relatiile cu clientii si a-si creste vinzarile, tot mai multe firme recurg la marketingul„multicanal”.
Volumul prezinta marketingul direct multicanal la toate nivelurile– tehnic, juridic, financiar, organizational– si propune metode inedite de
exploatare a diferitelor canale de comunicare: presa scrisa, Internetul, MMS-ul, bus-mailingul, televiziunea interactiva etc.
Autori: Yan Claeyssen, Anthony Deydier, Yves Riquet
Anul aparitiei: 2009
Format: 130 x 200
Nr. pagini: 352
OPINIA CITITORILOR