Marketing international

PRP: 30,60 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,54 lei
Diferență: 3,06 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Nicolae Al. Pop, Ionel Dumitru
ISBN: 973-9021-56-5
Editura: URANUS
Pagini: 341
DESCRIERE
Cuprins:
Prefata (p9)
Capitolul 1 - Internationalizarea afacerilor - caracteristica a mediului de piata contemporan (p13)
Capitolul 2 - Sistemul de marketing intenational - rezultat al procesului de specializare a marketingului (p43)
Capitolul 3 - Analiza mediului de piata international (p73)
Capitolul 4 - Analiza concurentilor si a riscului in marketing international (p109)
Capitolul 5 - Studierea pietelor externe (p133)
Capitolul 6 - Selectia pietelor externe (p159)
Capitolul 7 - Strategii in marketingul international (p201)
Capitolul 8 - Politica de produs in marketingul international (p227)
Capitolul 9 - Politica contractuala in marketingul international (p259)
Capitolul 10 - Politica de distributie in marketingul international (p283)
Capitolul 11 - Politica de comunicatii in marketingul international (p309)
Raspunsuri (p343)
Descriere:
Lucrarea "Marketing International" se inscrie in suita de aparitii editoriale ale colectiei "Biblioteca de marketing", initiate de catedra omonima de la Academia de Studii Economice si editura URANUS. Ea se doreste a fi, in perimetrul bogatei literaturi romanesti de marketing, un reper util de actiune pentru un cerc larg de utilizatori din productia materiala si comertul exterior, din invatamantul superior economic si tehnic, din cercetarea de specialitate, interesati a dobandi clarificari notionale si instrumente operationale in procesul fundamentarii si transpunerii in prcatica a deciziilor din sfera afacerilor economice internationale. Prin maniera de tratare a subiectului si suportul iconografic consistent cartea este destinata unei arii diverse de cititori preocupati de problematica marketingului international contemporan.
Prefata (p9)
Capitolul 1 - Internationalizarea afacerilor - caracteristica a mediului de piata contemporan (p13)
Capitolul 2 - Sistemul de marketing intenational - rezultat al procesului de specializare a marketingului (p43)
Capitolul 3 - Analiza mediului de piata international (p73)
Capitolul 4 - Analiza concurentilor si a riscului in marketing international (p109)
Capitolul 5 - Studierea pietelor externe (p133)
Capitolul 6 - Selectia pietelor externe (p159)
Capitolul 7 - Strategii in marketingul international (p201)
Capitolul 8 - Politica de produs in marketingul international (p227)
Capitolul 9 - Politica contractuala in marketingul international (p259)
Capitolul 10 - Politica de distributie in marketingul international (p283)
Capitolul 11 - Politica de comunicatii in marketingul international (p309)
Raspunsuri (p343)
Descriere:
Lucrarea "Marketing International" se inscrie in suita de aparitii editoriale ale colectiei "Biblioteca de marketing", initiate de catedra omonima de la Academia de Studii Economice si editura URANUS. Ea se doreste a fi, in perimetrul bogatei literaturi romanesti de marketing, un reper util de actiune pentru un cerc larg de utilizatori din productia materiala si comertul exterior, din invatamantul superior economic si tehnic, din cercetarea de specialitate, interesati a dobandi clarificari notionale si instrumente operationale in procesul fundamentarii si transpunerii in prcatica a deciziilor din sfera afacerilor economice internationale. Prin maniera de tratare a subiectului si suportul iconografic consistent cartea este destinata unei arii diverse de cititori preocupati de problematica marketingului international contemporan.
OPINIA CITITORILOR