Markentingul inovatiei de Lavinia Dovleac

DESCRIERE
Cartea autorului Lavinia Dovleac „Markentingul inovatiei de Lavinia Dovleac" de la editura UNIVERSITARA
Lucrarea "Markentingul inovatiei" reprezinta rezultatul preocuparilor mele stiintifice, imbinand experienta acumulata in mediul academic intern si international cu cea din mediul de afaceri privind manifestarile marketingului in contextul actual.
Aceasta editie a lucrarii surprinde, in cele patru capitole, atat aspectele teoretice care fundamenteaza principalele concepte avute in vedere, cat si o sinteza a studiilor si cercetarilor realizate pe parcursul celor noua ani de cariera universitara.
Prin specificul ei, lucrarea este destinata atat comunitatii academice, adresandu-se studentilor, cadrelor didactice si cercetatorilor, cat si comunitatii de afaceri, propunerile putand fi aplicate de catre factorii de decizie si specialistii din diverse organizatii inovative.
Cuprins:
Capitolul 1. Marketingul in contextul inovarii
Capitoul 2. Marketingul inovatiei - o noua specializare a marketingului
Capitolul 3. Comportamentul consumatorului de inovatii
Capitolul 4. Mixul de marketingul pentru produsele inovative
Anul aparitiei: 2017
Nr. pagini: 122
OPINIA CITITORILOR