Manual de persuasiune

PRP: 42,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 34,43 lei
Diferență: 8,07 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Robert H. Gass
Editura: POLIROM
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Manual de persuasiune. Arta persuasiunii, cu ajutorul careia ne transmitem mesajele in mod convingator, este esentiala in lumea actuala saturata de informatie. Robert H.
Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele
mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sint prezentate tehnicile de persuasiune online,
inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor
celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati
de tehnicile de persuasiune.
Cuprins:
Ce este persuasiunea?• Modelele de persuasiune cu caracter dual• Teoria actiunii motivate• Credibilitatea• Caracteristicile comunicatorilor si
capacitatea de a convinge• Conformismul si influenta in cadrul grupurilor• Limbajul si persuasiunea• Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive
• Persuasiunea vizuala
Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 400
Gass si John S. Seiter analizeaza persuasiunea din perspectiva stiintelor sociale, ilustrindu-si teoria cu exemple din viata de zi cu zi, de la cele
mai evidente, cum ar fi sloganurile publicitare, pina la mesajele subliminale, ca parfumurile sau muzica. Sint prezentate tehnicile de persuasiune online,
inclusiv fraudele de tip phishing, persuasiunea nonverbala si diversele moduri in care putem determina schimbarea atitudinilor si comportamentelor
celorlalti. Volumul se adreseaza profesionistilor din domeniile educatiei, afacerilor, marketingului si publicitatii, precum si tuturor celor interesati
de tehnicile de persuasiune.
Cuprins:
Ce este persuasiunea?• Modelele de persuasiune cu caracter dual• Teoria actiunii motivate• Credibilitatea• Caracteristicile comunicatorilor si
capacitatea de a convinge• Conformismul si influenta in cadrul grupurilor• Limbajul si persuasiunea• Structurarea si ordonarea mesajelor persuasive
• Persuasiunea vizuala
Anul aparitiei: 2009
Format: 160 x 235
Nr. pagini: 400
OPINIA CITITORILOR