Manual de marketing strategic si operational

Manual de marketing strategic si operational
-15%
Preț: 36,13 lei
42,51 lei (-15,01%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Pagini: 336
Categoria: Cursuri

DESCRIERE

Despre carte
Lucrarea de fata trateaza intr-o maniera extrem de explicita si detaliata intregul domeniu al activitatii de marketing, de la prezentarea teoretica a diverselor concepte de lucru pana la elemente de detaliu si metode concrete de analiza, cu exemple practice si modalitati de calcul specifice. In acest sens, ea este destinata unei game largi de cititori - atat specialisti dornici sa aprofundeze acest domeniu si sa cunoasca situatia practica dintr-o tara dezvoltata din punct de vedere economic, cat si economisti "amatori" sau inca in formare.

In plus, autorii fac numeroase referiri la situatia existenta in sectorul economic francez, atat din punct de vedere legislativ, cat si al practicii comerciale. De la prezentarea detaliata a retelei de distributie a firmei Danone in Franta pana la modalitatea de pregatire, administrare si prelucrare a unui test de piata si trecand prin extrase comentate din presa franceza de specialitate si exemple de adaptare a producatorilor francezi si straini la evolutiile recente de pe piata de tigarete si cafea, lucrarea prezinta numeroase aspecte caracteristice mediului economic francez.

Desi la prima vedere ar putea parea ca aceste referiri si exemple extrase din practica unei alte tari nu sunt interesante pentru cititorul roman, noi consideram ca, dimpotriva, ele au o ridicata valoare informativa, constituind un punct de reper si, de ce nu, un exemplu de urmat pentru mediul economic roman, aflat inca intr-o dureroasa faza de tranzitie.

Din Cuprins

Fundamentele marketingului
Gandirea de tip marketing
Comportamentul cumparatorului
Implementarea marketingului in intrepridere
Prezentare generala a studiilor de piata
Anchetele prin chestionare si prin sondaje
Marketingul strategic
Alegerea strategiei
Marketingul operational
Produsul
Pretul
Strategia de pret

Constrangerile interne si externe

Stabilirea pretului: componenta costuri, componenta cerere, componenta concurenta

Reteaua de distributie
Vanzarile
Statutul vanzatorului

Organizarea sarcinilor care ii revin vanzatorului

Motivarea vanzatorului

Evaluarea vanzatorului

Comunicarea comerciala si publicitara

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.108 sec
7.4.15
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.