Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente

PRP: 21,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,62 lei
Diferență: 3,28 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Pinzaru Florina
Editura: C.H.BECK
Anul publicării: 2009
DESCRIERE
Manual de marketing: principii clasice si practici actuale eficiente este o carte redactata pe baza teoriilor clasice din literatura de specialitate, a tehnicilor folosite in prezent in domeniu si bazandu-se pe exemple reale de pe piata romaneasca.
Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia.
Cartea sintetizeaza, pe baza lecturilor si experientei autoarei, principalele elemente teoretice si noutati cu un insemnat potential practic, intr-o varianta adaptata specificului pietei romanesti.
Manualul se adreseaza studentilor din cadrul facultatilor de management, marketing, comunicare si PR, dar si managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor din marketing si publicitate.
Autor: Pinzaru Florina
Data aparitiei: 27 Noi 2009
Nr pagini: 136
Concluziile cartii imbina teoria si practica, pentru o buna intelegere a domeniului si o aprofundare riguroasa a formelor acestuia.
Cartea sintetizeaza, pe baza lecturilor si experientei autoarei, principalele elemente teoretice si noutati cu un insemnat potential practic, intr-o varianta adaptata specificului pietei romanesti.
Manualul se adreseaza studentilor din cadrul facultatilor de management, marketing, comunicare si PR, dar si managerilor, intreprinzatorilor si specialistilor din marketing si publicitate.
Autor: Pinzaru Florina
Data aparitiei: 27 Noi 2009
Nr pagini: 136
OPINIA CITITORILOR