Managerul intuitiv. O noua forta

Managerul intuitiv. O noua forta
-5%
Preț: 9,50 lei
10,00 lei (-5%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Categoria: Management

DESCRIERE

Intreprinderea a privilegiat, in mod evident, de mai bine de un secol, calitatile tipului animus asa cum au fost definite ele de Carl G. Jung: actiune, hotarare, structurare, constructie comoda, stapanire a evenimentelor si problemelor. Aceste calitati provin, dupa C.G. Jung, dintr-o polaritate masculina, care se opune polaritatii feminine din anima: flexibilitate, intuitie, receptivitate, comunicare profunda, aptitudinea de a da sens actiunii… Fiecare dintre noi, barbat sau femeie, poseda, totusi, aceste doua sensibilitati. De aceea, barbatii nu sunt mai putin intuitivi decat femeile, nici femeile mai putin „intreprinzatoare“ sau „realizatoare“ decat barbatii, dar probabil ca educatia a intrerupt atat la ei, cat si la ele dezvoltarea fireasca a acestei polaritati. Pentru C.G. Jung este considerata echilibrata si puternica persoana care stie sa dezvolte cei doi poli ai animus si anima in interiorul unei personalitati armonioase, masculina sau feminina.

      Atunci cand, fiind insuflata de managerul intuitiv, anima isi va face intrarea – altfel decat clandestin – in intreprindere, aceasta din urma va avea toate sansele sa ajunga rapid la registre de performanta superioare. Fiindca tocmai de acest lucru este vorba: aceasta alt fel de privire asupra lucrurilor ar putea sa restituie omului adevaratul sau loc, pentru a face ca societatea sa evolueze catre o performanta si o maturitate mai ridicate.

      Pentru moment, nimeni nu poate sa distinga cu adevarat managerii intuitivi, tot asa cum nu se poate identifica o constelatie atata timp cat nu a fost reperata forma ei pe cer. Si apoi, deodata, reteaua apare. Ne dam seama ca unele stele stralucesc mai puternic decat altele si sunt ca si legate intre ele, iar imaginea devine evidenta. Nimic nu s-a miscat, stelele erau acolo prezente la locul lor, de mult timp, formand o constelatie care inca nu fusese denumita; dar privirea noastra este cea care s-a schimbat. Putem paria ca, tot asa, intreprinderea va vedea iesind la suprafata un management mai intuitiv, care va marca o intoarcere la umanism.

ISBN 973-590-094-7
An aparitie 1999
Nr. de pagini 296
Format 17x24

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Cărți noi - Management

Created in 0.070 sec
7.4.19
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.