Managementul investitiilor. Abordari teoretice si instrumente aplicative

Managementul investitiilor. Abordari teoretice si instrumente aplicative
PRP: 48,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 38,40 lei
Diferență: 9,60 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Categoria: Management

DESCRIERE

Obiectivul general al managementului financiar se refera la maximizarea valorii de piata a firmei. Prin atingerea acestui obiectiv este justificata, din punct de vedere financiar, investitia initiala in afacere, realizata de actionarii firmei. Pentru a-l indeplini, managementul trebuie sa identifice si sa selecteze acele oportunitati de investitie care genereaza cele mai consistente fluxuri de valoare economica. Din aceasta perspectiva, intreaga firma reprezinta un portofoliu de investitii anterioare pe baza carora a fost creat actualul patrimoniu economic al firmei, ca expresie a potentialului ei de crestere si competitivitate. Insa descoperirea posibilitatilor de investitii si fundamentarea lor corecta constituie doar o parte a problemei.
Maximizarea valorii de piata a firmei are loc atunci când deciziile privind investitiile sunt perfect armonizate cu evolutiile celorlalte dimensiuni financiare importante si perfect integrate in contextul strategic al firmei. Aceasta este viziunea asupra managementului investitiilor pe care o promovam in lucrarea de fata.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.064 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.