Logica si argumentare. Manual. Clasa a IX-a

PRP: 12,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 11,25 lei
Diferență: 1,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Doina-Olga Stefanescu
ISBN: 973-99819-3-3
Editura: HUMANITAS EDUCATIONAL
Pagini: 120 pagini / doua culori
DESCRIERE
In elaborarea manualului s-a tinut seama de urmatoarele elemente:
particularitatile de varsta ale elevilor de clasa a IX-a, nefiind un "curs universitar" cu aceeasi problematica apropierea de spiritul manualelor romanesti interbelice, care leaga explicit problematica logicii de aplicarea ei in activitatea de cunoastere a elevului apropierea de problematica actuala a domeniului si de practicile didactice ale momentului actual, care converg catre folosirea instrumentelor logicii pentru dezvoltarea gandirii critice activitatile si exercitiile propuse tin seama de cerintele actuale ale didacticii disciplinelor filozofice, inlaturandu-se caracterul unilateral - necomunicativ de la baza curriculum-ului anterior.
Autorii au reordonat tematica programei, astfel incat legaturile "logice" dintre capitole sa fie mai evidente (definire, clasificare, termeni - care se definesc si se clasifica - propozitii categorice, silogism, propozitii compuse). Exercitiile sunt situate la sfarsitul fiecarui capitol, pentru a lasa libertatea cadrului didactic de a-si stabili in mod independent unitatile didactice, conform propriei strategii. Pentru perioadele semestriale de consolidare, recapitulare si evaluare exista un capitol care sugereaza teme de proiecte (metoda alternativa de evaluare recomandata in prezent). Manualul cuprinde informatia de baza pentru elev si poate deveni sprijinul teoretic al profesorului.
particularitatile de varsta ale elevilor de clasa a IX-a, nefiind un "curs universitar" cu aceeasi problematica apropierea de spiritul manualelor romanesti interbelice, care leaga explicit problematica logicii de aplicarea ei in activitatea de cunoastere a elevului apropierea de problematica actuala a domeniului si de practicile didactice ale momentului actual, care converg catre folosirea instrumentelor logicii pentru dezvoltarea gandirii critice activitatile si exercitiile propuse tin seama de cerintele actuale ale didacticii disciplinelor filozofice, inlaturandu-se caracterul unilateral - necomunicativ de la baza curriculum-ului anterior.
Autorii au reordonat tematica programei, astfel incat legaturile "logice" dintre capitole sa fie mai evidente (definire, clasificare, termeni - care se definesc si se clasifica - propozitii categorice, silogism, propozitii compuse). Exercitiile sunt situate la sfarsitul fiecarui capitol, pentru a lasa libertatea cadrului didactic de a-si stabili in mod independent unitatile didactice, conform propriei strategii. Pentru perioadele semestriale de consolidare, recapitulare si evaluare exista un capitol care sugereaza teme de proiecte (metoda alternativa de evaluare recomandata in prezent). Manualul cuprinde informatia de baza pentru elev si poate deveni sprijinul teoretic al profesorului.
OPINIA CITITORILOR