Limba spaniola - Curs practic

PRP: 25,00 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 18,75 lei
Diferență: 6,25 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2000
Pagini: 336

DESCRIERE

Despre carte Limba spaniola - Curs practic are ca obiectiv explicarea notiunilor de baza ale limbii spaniole la un nivel destinat incepatorilor, intr-o maniera practica si placuta. Acest manual este conceput pentru invatarea independenta, permitandu-va sa progresati in ritmul propriu si sa va verificati insusirea aspectelor tratate in fiecare lectie. Cartea poate fi folosita si in cadrul cursurilor pentru incepatori organizate in institutiile de invatamant, continutul ei fiind in esenta acela al unui manual destinat primului an de studiu al limbii spaniole - circa 70 la suta din structurile gramaticale ale limbii si aproximativ o mie dintre cele mai folosite cuvinte spaniole. Aceasta carte trateaza structurile gramaticale folosind o abordare lingvistica. Explicatiile concise si la obiect sunt urmate de exercitii pentru testarea si insusirea temeinica a gramaticii - o caracteristica unica, nemaiintalnita in nici un alt manual. Fiecare sectiune de gramatica este completata cu o larga varietate de exercitii practice. Asa cum este firesc, noile cuvinte trebuie memorate. Pentru a va veni in ajutor, exercitii de o larga diversitate faciliteaza memorarea si va imbogatesc vocabularul. In plus, cuvintele noi sunt folosite in sectiunile de gramatica, atat in exemple, cat si in exercitii. Structurarea celor cincisprezece lectii Un vocabular care contine cuvintele folosite in fiecare lectie, urmat de adnotari culturale si de exercitii practice cu noile cuvinte. Un dialog in care sunt utilizate cuvintele esentiale din vocabularul dat anterior, urmat de exercitii de intelegere si de insusire a vocabularului. Trei sectiuni de gramatica, fiecareia corespunzandu-i o parte practica pentru perfectionare, urmate de unul sau mai multe exercitii. Raspunsurile tuturor exercitiilor, care va dau posibilitatea autocorectarii. Pe langa acestea, cartea are o lectie preliminara, in care sunt tratate sunetele limbii spaniole, si cate un test cu 100 de intrebari si raspunsuri dupa fiecare grup de cinci lectii, pentru autoverificare (un punctaj de 90-100 corespunde calificativului A, 80-89 corespunde calificativului B etc.). Cateva indicatii pentru utilizarea cartii Avand responsabilitatea propriului progres, veti remarca insusirea rapida a cunostintelor de limba spaniola. Structura cartii permite atat intretinerea unui spirit de competitie, cat si posibilitatea unei autoevaluari. Urmatoarele sugestii va vor ajuta sa obtineti un beneficiu maxim din utilizarea acestei carti. 1. Efectuati exercitiile unul cate unul si verificati-va imediat raspunsurile. Cu cat va veti corecta mai repede greselile, cu atat veti invata mai repede. Raspunsul primit pe loc este o caracteristica foarte importanta a acestei tehnici de invatare. 2. Folositi o judecata practica atunci cand va corectati raspunsurile. Desi cheia va da toate raspunsurile corecte in mod explicit, in unele cazuri sunt posibile mai multe formulari. De asemenea, ordinea cuvintelor este mai putin restrictiva in spaniola decat in alte limbi (cum ar fi engleza); asadar, nu va lasati surprinsi sau derutati de aceasta. 3. Insusiti-va bine tot materialul expus inainte de a trece mai departe. Daca ati gresit doua sau trei raspunsuri la un exercitiu, intoarceti-va si revedeti vocabularul sau explicatiile de gramatica. Apoi incercati din nou sa formulati raspunsurile. Invatarea unei limbi, la fel ca si a matematicii, este cumulativa; nu se poate stapani inmultirea inaintea adunarii. 4. Acordati o atentie permanenta ortografiei, inclusiv accentelor grafice. S-ar putea ca unele intrebari ale exercitiilor sa vi se para prea usoare sau repetitive, dar 80 la suta din cunostintele noastre vin pe cale vizuala; iar cel mai bun mod de a "vedea" cuvintele este de a le scrie. Acesta este secretul celor care scriu pe cartonase cuvintele noi pentru a le memora. 5. Recapitulati ultimele cinci lectii inaintea fiecarui test. Cu cat cele cinci lectii va vor lua mai mult timp, cu atat este mai necesara o recapitulare. Testul consta in exercitii de vocabular si de gramatica in proportii egale. Cu siguranta ca nu v-ati dori sa aveti o surpriza la acest test lung. Nu trebuie neaparat sa raspundeti corect la mai mult de 90 la suta din exercitii, dar nici sa va multumiti cu mai putin de 80 la suta! Amintiti-va propria hotarare de urma acest curs si evaluati singuri progresul facut. Pentru profesori Daca predati limba spaniola in cadrul primului an de studiu, puteti folosi manualul-culegere in patru feluri. 1. Ca un ghid personal pentru invatarea individuala. Elevul studiaza in intregime fiecare lectie, oferindu-va posibilitatea de a folosi intreaga ora de clasa pentru exercitii de conversatie pe tema lectiei respective. Evident, va trebui sa pregatiti unele linii directoare si activitati pentru aceasta lectie orala. Apoi le veti da elevilor un test din materialul discutat. Dupa terminarea fiecarui grup de cinci lectii veti face examinarea recapitulativa pe baza textelor din carte sau puteti pregati chiar dumneavoastra un test. Aprecierea rezultatelor o veti face in raport cu sistemul de notare practicat in mod obisnuit in institutia dumneavoastra de invatamant. 2. Ca o recapitulare intensiva. Acest curs este ideal pentru studentii sau elevii care au studiat un an sau doi limba spaniola in scoala sau pentru cei care au invatat ceva spaniola acasa. Veti avea mult timp la dispozitie pentru a purta conversatii pe marginea cunostintelor insusite deja si prezentate de elevi. Puteti sa insotiti cursul de o culegere de texte in spaniola, de dificultate crescanda. 3. Ca o culegere de exercitii pe langa manualul de baza al limbii spaniole. Explicatiile gramaticale si exercitiile le vor fi de folos elevilor care au nevoie de mai multa practica. 4. Ca manual impus sau recomandat pentru recapitularea din cel de-al doilea an de studiu al limbii spaniole. De exemplu, daca tineti un curs de conversatie si simtiti ca studentii au nevoie de o recapitulare a problemelor de gramatica, Limba spaniola - Curs practic este cartea ideala, pentru ca studentii o pot folosi ca ghid de invatare independenta. Cuprins Prefata Sunetele limbii spaniole Lectia 1 Expresii de baza Gramatica I Articolele nehotarate - Genul substantivelor Gramatica II Articolele hotarate si formele contrase Gramatica III Pronumele personal subiect Lectia 2 En un restaurante (Intr-un restaurant) Gramatica I Cele trei conjugari - Indicativul prezent al verbelor regulate terminate in -ar Gramatica II Verbele regulate terminate in -er si -ir Gramatica III Formele si folosirea verbelor ser si estar Lectia 3 En un restaurante de mariscos (Intr-un restaurant cu fructe de mare) Gramatica I Acordul intre adjective si substantive - Pluralul substantivelor si adjectivelor Gramatica II Indicativul prezent al verbelor ir, dar, ver, saber si decir Gramatica III Cuvinte interogative - Numerele in limba spaniola Lectia 4 En el aeropuerto de Sevilla (In aeroportul din Sevilla) Gramatica I Indicativul prezent al verbelor tener, venir, poner, salir si hacer Gramatica II -¿Qué hora es? (Cat este ceasul?) Gramatica III Indicativul prezent al verbelor care-si modifica radacina Lectia 5 La familia hispana y la casa (Familia hispanica si casa) Gramatica I Prezentul indicativ al verbelor oa­r, traer, conocer si huir - Paralela intre saber si conocer Gramatica II Accentul grafic Gramatica III Constructii negative TESTUL 1 LECTIILE 1-5 RASPUNSURI LECTIILE 1-5 SI TESTUL 1 Lectia 6 En un hotel en México (Intr-un hotel din Mexic) Gramatica I Expresii idiomatice cu hacer si tener Gramatica II Adjectivele si pronumele demonstrative Gramatica III Adjectivele si pronumele posesive Lectia 7 Una fiesta de cumpleaa±os (O petrecere de aniversarea zilei de nastere) Gramatica I Substantivul sau pronumele complement direct - a personal Gramatica II Constructiile reflexive si pronumele reflexive Gramatica III Perfectul simplu al verbelor regulate - Modificari ortografice Lectia 8 De compras en el supermercado (La cumparaturi intr-un supermarket) Gramatica I Perfectul simplu al verbelor care-si modifica radacina Gramatica II Perfectul simplu al verbelor neregulate Gramatica III Expresii idiomatice cu verbele hay, hay que, acabar de, ponerse a Lectia 9 En un banco de la ciudad de México (Intr-o banca din Ciudad de Mexico) Gramatica I Pronumele complement indirect Gramatica II Intrebuintarea pronumelui complement indirect cu verbe ca gustar si pentru exprimarea unor intamplari neprevazute Gramatica III Imperfectul indicativului Lectia 10 En la estacia³n de trenes de Madrid (In gara din Madrid) Gramatica I Paralela intre perfectul simplu si imperfect Gramatica II Hacer + (expresii de timp) + que + (prezent) - Llevar + (expresii de timp) (+ de) Gramatica III Numeralele ordinale - Zilele saptamanii - Anotimpurile - Lunile anului TESTUL 2 LECTIILE 6-10 RASPUNSURI LECTIILE 6-10 SI TESTUL 2 Lectia 11 Las partes del cuerpo (Partile corpului) Gramatica I Comparativele de inegalitate Gramatica II Comparativele de egalitate - Superlativele Gramatica III Verbele regulate la viitorul indicativului Lectia 12 La buena salud (Sanatatea buna) Gramatica I Conditionalul verbelor regulate Gramatica II Viitorul si conditionalul verbelor neregulate Gramatica III Imperativul familiar (tĂÆ’Âş) Lectia 13 Dos amigos en la farmacia (Doi prieteni la farmacie) Gramatica I Conjunctiile y, e, o, u, sino, pero - Formarea si folosirea adverbelor terminate in -mente Gramatica II Imperativul de politete (usted / ustedes) Gramatica III Conjunctivul prezent al verbelor regulate si al verbelor cu radacina variabila - Folosirea conjunctivului prezent Lectia 14 El automa³vil de alquiler (Automobilul de inchiriat) Gramatica I Verbele neregulate la conjunctivul prezent Gramatica II Paralela intre indicativ si conjunctiv: informare sau influentare Gramatica III O recapitulare a folosirii accentului grafic Lectia 15 En un camia³n mexicano (Intr-un autobuz mexican) Gramatica I Paralela intre indicativ si conjunctiv: perceptie sau emotie Gramatica II Paralela intre indicativ si conjunctiv: siguranta sau indoiala Gramatica III Paralela intre indicativ si conjunctiv: propozitii atributive sau propozitii circumstantiale TESTUL 3 LECTIILE 11-15 RASPUNSURI LECTIILE 11-15 SI TESTUL 3 Anexe ANEXA 1 Verbele regulate ANEXA 2 Verbele neregulate ANEXA 3 Verbe cu radacina variabila - Verbe care sufera modificari ortografice in timpul conjugarii Vocabular spaniol-roman Vocabular roman-spaniol

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0609 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.