Limba romana, bacalaureat 2014. Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala - 60 de subiecte dupa modelul MEN

PRP: 15,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 12,88 lei
Diferență: 3,02 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Mihaela Daniela Cirstea
Editura: PARALELA 45
Anul publicării: 2013
DESCRIERE
Bacalaureat 2014. Evaluarea competentelor lingvistice de comunicare orala in limba romana. 60 de subiecte dupa modelul MEN este ghidul complet al pregatirii examenului de bacalaureat pentru proba de evaluare a competentelor de comunicare orala in limba romana, fiind elaborat de unii dintre cei mai remarcabili profesori de limba si literatura romana din tara.
Lucrarea de fata cuprinde:
- Calendarul examenului de bacalaureat 2014
- Grila descriptorilor competentei de comunicare orala in limba romana
- Termeni si concepte folosite in evaluarea orala
- 60 de subiecte pentru proba orala dupa modelul MEN, insotite de sugestii de rezolvare
Diversitatea stilistica a textelor alese ca suport pentru formularea itemilor sunt in concordanta cu actuala programa de examen si va permite elevilor ca la finalul parcurgerii intregii lucrari sa aiba o pregatire complexa si completa care sa le asigure calificativul maxim la sustinerea probei. S-a avut in vedere si faptul ca textul menit a fi receptat este propus elevului in momentul sustinerii probei si ca este, prin urmare, un text la prima vedere.
Autori: CIRSTEA, Mihaela Daniela; Ioana, HRISTESCU; LAZARESCU, Gheorghe; SURUGIU, Laura Raluca
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 184
Lucrarea de fata cuprinde:
- Calendarul examenului de bacalaureat 2014
- Grila descriptorilor competentei de comunicare orala in limba romana
- Termeni si concepte folosite in evaluarea orala
- 60 de subiecte pentru proba orala dupa modelul MEN, insotite de sugestii de rezolvare
Diversitatea stilistica a textelor alese ca suport pentru formularea itemilor sunt in concordanta cu actuala programa de examen si va permite elevilor ca la finalul parcurgerii intregii lucrari sa aiba o pregatire complexa si completa care sa le asigure calificativul maxim la sustinerea probei. S-a avut in vedere si faptul ca textul menit a fi receptat este propus elevului in momentul sustinerii probei si ca este, prin urmare, un text la prima vedere.
Autori: CIRSTEA, Mihaela Daniela; Ioana, HRISTESCU; LAZARESCU, Gheorghe; SURUGIU, Laura Raluca
Anul aparitiei: 2013
Nr. pagini: 184
OPINIA CITITORILOR