Health care marketing university course for 1st year students in Carol Davila university of medicine and pharmacy. Revised edition

Health care marketing university course for 1st year students in Carol Davila university of medicine and pharmacy. Revised edition
-1%
Preț: 31,19 lei
31,50 lei (-0,98%)
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Carti medicale

DESCRIERE

Structura pe capitole:

1. THE HEALTH CONCEPT AND THE HEALTH SYSTEM
2. THE CONCEPT OF MARKETING IN HEALTH CARE SERVICES
3. THE CONCEPT OF HEALTH CARE SERVICES
4. HEALTH CARE MARKETING RESEARCH
5. POLICIES & STRATEGIES IN HEALTH CARE SERVICES
6. THE FUNDAMENTALS OF HEALTH CARE SOCIAL MARKETING


Autori: Purcarea Victor Lorin, Gheorghe Iuliana-Raluca, Virgolici Horia Marius, Gheorghe Consuela-Madalina, Radu Andra-Victoria
Anul aparitiei: 2020
Numar pagini: 106

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.070 sec
7.4.11
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.