Guru in business. Cei mai importanti 54 de ganditori in management

PRP: 33,72 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 28,66 lei
Diferență: 5,06 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2008
Pagini: 320
Format: 17x24

DESCRIERE

Guru in business. Cei mai importanti 54 de ganditori in management.

În această carte sunt prezentaţi cei mai importanţi gânditori din domeniul managementului. Lista noastră cuprinde consultanţi, savanţi şi chiar câţiva manageri. Pentru a uşura găsirea informaţiilor, materialul de faţă este organizat alfabetic, după numele gânditorilor. În secţiunea dedicată fiecărui gânditor este prezentată cariera acestuia şi principalele sale idei. Lista completa a lucrarilor publicate de toti este data in bibliografia de la sfarsitul cartii.

PHILIP KOTLER
„Companiile bune vor satisface nevoi; companiile excepţionale vor crea pieţe.”
· Profesor american
· Născut în 1931
· Marketing
· „Managementul marketingului” (Marketing Management – trad. rom.)
Philip Kotler s-a născut la Chicago, iar influenţa lui în domeniul marketingului este egalată doar
de productivitatea sa. A scris nenumărate cărţi, traduse în peste douăzeci de limbi, precum şi peste o
sută de articole. Susţinând rolului marketingului vreme de peste treizeci de ani, Kotler a inventat
termeni precum „megamarketing”, „demarketing” şi „marketing social”. Dintre cărţile sale amintim
manualul complet în domeniu, „Managementul marketingului” (Marketing Management).
Kotler a studiat la Universitatea „DePaul” între 1948 şi 1950. Ulterior, şi-a luat masteratul în
economie la Universitatea Chicago şi doctoratul la MIT. La Chicago l-a avut ca profesor pe Milton
Friedman, iar la MIT, pe Paul Samuelson – „am tras concluzia că, dacă aceste două minţi excepţionale
nu s-au putut pune de acord asupra chestiunilor economice, probabil că eu n-aveam să realizez ceva
important în acel domeniu”, spune Kotler. „În acelaşi timp, eram atras de problemele foarte concrete pe
care economiştii nu le abordează, cum ar fi: cât trebuie să cheltuieşti cu publicitatea, ce înseamnă o
forţă de vânzări de proporţii rezonabile, cum poţi stabili preţurile într-un mod inteligent? Am intrat în
mentalitatea unei pieţe.”1
Kotler a făcut studii postdoctorale în matematică la Universitatea Harvard şi în ştiinţa
comportamentului la Universitatea Chicago. A lucrat ca analist la Westinghouse, în Pittsburgh şi apoi
ca asistent la Universitatea „Roosevelt” din Chicago, între 1957 şi 1961. După aceea a ajuns la
Universitatea Northwestern, devenind profesor de marketing în 1969; titlul oficial pe care-l deţine aici
este acela de „profesor distins «S. C. Johnson & Son» de marketing internaţional”.
Are o înclinaţie spre definiţiile utile. „Când mi se cere să definesc marketingul în cel mai concis
mod cu putinţă, eu spun că marketingul constă în satisfacerea nevoilor într-un mod profitabil. Mulţi
dintre noi satisfac nevoile altora – însă firmele sunt create ca să facă aceasta într-un mod profitabil.
Marketingul este munca de cercetare pe care o faci pentru a realiza exact ceea ce satisface acele nevoi.
Când faci treaba asta, nu prea trebuie să te ocupi cu vânzarea deoarece clienţii încântaţi ne spun că
aceasta este o soluţie minunată la problemele noastre.”2

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Titluri de același autor

Created in 0.0618 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.