Globalizarea firmei

Globalizarea firmei
Preț: 34,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2006

DESCRIERE

Pentru oricine se intereseaza de globalizare sau mondializare este de domeniul evidentei ca acest fenomen are loc intr-o imensa bogatie de forme, imposibil de cuprins intr-un singur studiu si cu atat mai mult intr-o tentativa realizata de o singura persoana chiar si atunci cand aceasta tentativa este reductibila la domeniul denumit generic economie. De aceea, in demersul meu mi-am restrans preocuparile la problematica globalizarii firmei, subiect deosebit de actual si important pentru ca firma este „celula”, unitatea economica, veriga cea mai importanta in care economia este in permanenta desfasurare si fara care nici nu s-ar putea concepe globalizarea insasi. O firma care se globalizeaza activeaza la scara planetara, este un agent economic global (global players), cunoscut in mod deosebit sub denumirea de firma transnationala sau multinationala.

Autorul

An aparitie 2006
Nr. de pagini 352
Format 14x20

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.101 sec
7.4.15
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.