Gestionarea fortelor de vanzare - Ghid practic -

PRP: 39,10 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 33,63 lei
Diferență: 5,47 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Ioan Salomie
Editura: C.H.BECK
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Gestionarea fortelor de vanzare reprezinta un ansamblu complex de procedee care, pentru a fi eficiente, trebuie sa fie atat coerente, cat si adaptate la caracteristicile produselor vandute si ale pietelor vizate.
Acest ghid, un veritabil studiu de sinteza care tine cont de ultimele evolutii in domeniu, este destinat nu numai celor care ajung sa conduca echipe, ci si tuturor managerilor care trebuie sa planifice si sa coordoneze vanzarile firmelor lor.
In carte sunt prezentate pe larg toate aspectele gestionarii fortelor de vanzare:
Printre elementele prezentate de carte se numara:
- profilul reprezentantilor de vanzari (cum sa fie recrutati, instruiti, coordonati, motivati si evaluati);
- analiza produsului (pertinenta, calitate, monitorizare);
- analiza pietei (modalitatea de definire, gestionarea riscurilor si a oportunitatilor);
- diferitele tipuri si tehnici de vanzare si modul de masurare al performantelor acestora;
- modelele financiare corespunzatoare diferitelor tipuri de vanzare;
- administrarea vanzarilor.
Data aparitiei: 2010
Nr pagini : 256
Acest ghid, un veritabil studiu de sinteza care tine cont de ultimele evolutii in domeniu, este destinat nu numai celor care ajung sa conduca echipe, ci si tuturor managerilor care trebuie sa planifice si sa coordoneze vanzarile firmelor lor.
In carte sunt prezentate pe larg toate aspectele gestionarii fortelor de vanzare:
Printre elementele prezentate de carte se numara:
- profilul reprezentantilor de vanzari (cum sa fie recrutati, instruiti, coordonati, motivati si evaluati);
- analiza produsului (pertinenta, calitate, monitorizare);
- analiza pietei (modalitatea de definire, gestionarea riscurilor si a oportunitatilor);
- diferitele tipuri si tehnici de vanzare si modul de masurare al performantelor acestora;
- modelele financiare corespunzatoare diferitelor tipuri de vanzare;
- administrarea vanzarilor.
Data aparitiei: 2010
Nr pagini : 256
OPINIA CITITORILOR