Etica si responsabilitate sociala in marketing. Aspecte economice si juridice

PRP: 34,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 30,01 lei
Diferență: 4,89 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010

DESCRIERE

Comportamentul responsabil social este un concept mai complex, care include, pe langa responsabilitatea etica, responsabilitatea economica, responsabilitatea juridica, responsabilitatea filantropica si responsabilitatea ecologica.
Lucrarea„Etica si responsabilitate socialaîn marketing. Aspecte economice si juridice” este una dintre putinele din domeniul responsabilitatii sociale corporatiste din Romania. Lucrarea trateaza responsabilitatea sociala corporatista, combinand instrumente de analiza economice si juridice. caracterul responsabilitatii sociale poate varia de la voluntariat, la obligatie morala si, evident, obligatie legala. Analiza juridica vizeaza, cu precadere, actele normative care reglementeaza produsele continand organisme modificate genetic si produsele ecologice. Aceasta analiza a urmarit, de asemenea, gradul de armonizare a acestei legislatii apartinand dreptului mediului cu legislatia comunitara.

Data aparitiei: 2010
Nr pagini : 200

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0596 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.