EDUCATIE ANTREPRENORIALA. MANUAL PENTRU CLASA A XII-A

PRP: 12,90 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 9,42 lei
Diferență: 3,48 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: Vasile Dan, Ruxanda Isaic-Maniu
ISBN: 973-684-533-8
Editura: ALL
Pagini: 104
DESCRIERE
Prezentare:
Manualul colectivului de autori - Vasile Dan: Economia intreprinderii. Manual pentru clasa a 10-a; Ruxanda Isaic-Maniu: Economia intreprinderii. Manual pentru clasa a 10-a; Daniela Mitran: Economia intreprinderii. Manual pentru clasa a 10-a - se adreseaza acelor elevi - filiera tehnologica, toate profilurile - care, la terminarea studiilor, intentioneaza sa devina intreprinzatori, sa demareze si sa deruleze o afacere, incercand sa ofere o imagine cat mai exacta a ceea ce reprezinta intreprinzatorul, a rolului esential ce-i revine acestuia in cadrul unei economii de piata concurentiale, a calitatilor de care trebuie acesta sa dea dovada, a problemelor ridicate de crearea unei intreprinderi, a cerintelor si conditiilor de indeplinit pentru obtinerea succesului.
Intr-un limbaj accesibil, clar, lucrarea pune la dispozitia cursantilor bagajul minimal de cunostinte necesare intelegerii fenomenologiei antreprenoriale, indemnandu-i la autoevaluare, in vederea punerii pe picioare si mentinerii afacerii, evitand cauzele unor eventuale esecuri.
Fiecare dintre cele patru capitole-teme ale manualului isi sustine demersurile teoretice prin Teste de autoevaluare, Chestionare de autoevaluare, sinteze (Notiuni-cheie), Intrebari si Studii de caz.
Cuprins:
Universul activitatii intreprinzatorului; Initierea si derularea afacerii; Comportamentul in afaceri al intreprinzatorului; Reusita in afaceri; Bibliografie.
Manualul colectivului de autori - Vasile Dan: Economia intreprinderii. Manual pentru clasa a 10-a; Ruxanda Isaic-Maniu: Economia intreprinderii. Manual pentru clasa a 10-a; Daniela Mitran: Economia intreprinderii. Manual pentru clasa a 10-a - se adreseaza acelor elevi - filiera tehnologica, toate profilurile - care, la terminarea studiilor, intentioneaza sa devina intreprinzatori, sa demareze si sa deruleze o afacere, incercand sa ofere o imagine cat mai exacta a ceea ce reprezinta intreprinzatorul, a rolului esential ce-i revine acestuia in cadrul unei economii de piata concurentiale, a calitatilor de care trebuie acesta sa dea dovada, a problemelor ridicate de crearea unei intreprinderi, a cerintelor si conditiilor de indeplinit pentru obtinerea succesului.
Intr-un limbaj accesibil, clar, lucrarea pune la dispozitia cursantilor bagajul minimal de cunostinte necesare intelegerii fenomenologiei antreprenoriale, indemnandu-i la autoevaluare, in vederea punerii pe picioare si mentinerii afacerii, evitand cauzele unor eventuale esecuri.
Fiecare dintre cele patru capitole-teme ale manualului isi sustine demersurile teoretice prin Teste de autoevaluare, Chestionare de autoevaluare, sinteze (Notiuni-cheie), Intrebari si Studii de caz.
Cuprins:
Universul activitatii intreprinzatorului; Initierea si derularea afacerii; Comportamentul in afaceri al intreprinzatorului; Reusita in afaceri; Bibliografie.


OPINIA CITITORILOR