Comunicarea politica moderna

PRP: 32,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 27,95 lei
Diferență: 4,55 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Autor: James Stanyer
Editura: CA PUBLISHING
Anul publicării: 2010
DESCRIERE
Comunicarea politica este in schimbare la nivelul democratiilor industriale avansate. Sistemele traditionale de comunicare politica, cu canale media limitate si regulate, cu modele stabile de consum media, lasa loc unor modele mai putin ordonate si predictibile. Aceasta carte ofera o naratiune accesibila si comprehensiva asupra felului in care guvernele, partidele politice si organizatiile media din Statele Unite si Marea Britanie se adapteaza acestor schimbari sistemice
Continut:
Prefata si multumiri
Introducere: Actori, Sisteme si Orientari Sistemice.
Partea I Excludere, intimitate si nevoia de suport popular.
Capitolul 1 Campaniile electorale bazate pe date si costurile campaniilor exclusiviste de comunicare
Capitolul 2 Guvernarea si nevoia de promovare eficienta a mesajelor.
Capitolul 3 Politica personalizata si eroziunea privatului
Capitolul 4 Media de stiri, audientele lor si modificarea rolurilor organizationale: de la informarea cetatenilor la multumirea consumatorilor.
Capitolul 5 Media si impulsul politic populist
Partea a III-a Angajamentul comunicativ si exercitiul exprimarii politice.
Capitolul 6 Pornit, inchis?
Capitolul 7 Afirmarea politicii auto-expresive
Concluzii
Comunicarea politica intr-o epoca nesigura, divizata si inegala
Anexa de resurse
Bibliografie
Note
INDEX
Despre autor:
James Stanyer, lector asociat, Departmentul de Stiinte Sociale, Loughborough University, Marea Britanie.
Anul aparitiei: 2010
Nr. pagini: 290
Continut:
Prefata si multumiri
Introducere: Actori, Sisteme si Orientari Sistemice.
Partea I Excludere, intimitate si nevoia de suport popular.
Capitolul 1 Campaniile electorale bazate pe date si costurile campaniilor exclusiviste de comunicare
Capitolul 2 Guvernarea si nevoia de promovare eficienta a mesajelor.
Capitolul 3 Politica personalizata si eroziunea privatului
Capitolul 4 Media de stiri, audientele lor si modificarea rolurilor organizationale: de la informarea cetatenilor la multumirea consumatorilor.
Capitolul 5 Media si impulsul politic populist
Partea a III-a Angajamentul comunicativ si exercitiul exprimarii politice.
Capitolul 6 Pornit, inchis?
Capitolul 7 Afirmarea politicii auto-expresive
Concluzii
Comunicarea politica intr-o epoca nesigura, divizata si inegala
Anexa de resurse
Bibliografie
Note
INDEX
Despre autor:
James Stanyer, lector asociat, Departmentul de Stiinte Sociale, Loughborough University, Marea Britanie.
Anul aparitiei: 2010
Nr. pagini: 290
OPINIA CITITORILOR