Analiza de intelligence in social media

Analiza de intelligence in social media
-12%
Preț: 73,92 lei
84,00 lei (-12%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Categoria: Marketing-comert

DESCRIERE

Emil Girdan este ofiter de politie in activitate de 15 ani in cactrut Ministerului Afaceritor intern e. ultimii 13 ani si-a desfisurat activitatea ca speciatist in structuri de anatiza de intelttgence de nivet tactic, operationat si strategic. Pasiunea pentru intelligence si dorinta de i'mpartasire a cunostintelor acumulate in domeniu, au determinat implicarea acestuia dincolo de zona operativa, in activitati deformare, in mai multe institutii din Ministerul Afacerilor interne.

Contextul actual de securitate, dominat si dependent de tehnologia informatiei si a comunicatiilor, genereaza un cumul de factori perturbatori la adresa societatii. Prezentul volum, in concordanta directa cu evolutiile tehnologice care au facilitat avalansa informationala si comunicarea (anonima), a impus realizarea unei cercetari interdisciplinare in domenii precum: psihologie, sociologie, informatica, comunicare in social media si legislatie.

Cercetarea urmareste sa stabileasca daca platformele social media, prin actiunile pe care le faciliteaza, pot antrena riscuri si amenintari pentru securitatea nationala si daca exista premise favorabile de stimulare a strategiilor ce ar trebui urmate pentru evitarea transformarii diverselor forme de comunicare in mediul online intr-un factor potentator si generator de criminalitate, formare de opinii radicale sau extremiste, manipulare in masa etc. In acelasi timp, cercetarea ofera o viziune alternativa privind abordarea conceptului de intelligence in contextul dezvoltarii retelelor social media (SocMlnt) si promovarea unor variante de imbunatatire si eficientizare a modului de indeplinire a obiectivelor care pot fi aplicate cu succes, inclusiv in zona de business intelligence.

Desi SocMlnt valorificat individual nu furnizeaza un raspuns cuprinzator, acesta trebuie fructificat in etapele initiale ale fundamentarii deciziilor si directionarii eforturilor, datorita costurilor reduse prin comparatie cu celelalte discipline de Int-uri.

Volumul nu prezinta o rezolvare a problemelor actuale, dar prin caracterul didactic, documentar si informativ ofera suport profesional la standarde inalte analistilor si managerilor in adoptarea decizii lor.



Anul aparitiei: 2020
Numar pagini: 252
Format: 13x20

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review

Cărți noi - Marketing-comert

Created in 0.065 sec
7.4.19
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.