Introducere in sociologia pietelor

PRP: 29,50 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 24,78 lei
Diferență: 4,72 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Anul publicării: 2010

DESCRIERE

Pe masura ce pietele financiare au dobindit o importanta din ce in ce mai mare in societatea actuala, s-a dezvoltat o disciplina noua, subsumata sociologiei economice– sociologia pietelor. Volumul prezinta cele mai importante abordari sociologice ale pietelor, conferind informatiei rolul de concept-cheie in analiza tranzactiilor. De la studiul schimburilor economice ca interactiuni sociale la examinarea institutiilor sociale pe care se bazeaza pietele globale, sint evidentiati factorii sociali si culturali ce configureaza producerea, difuzarea si diferitele utilizari ale informatiei economice. Analiza grupurilor, retelelor si comunitatilor economice se imbina cu cea a formelor de expertiza economica, a tehnologiilor, organizatiilor si institutiilor, oferind specialistilor in sociologie economica, studentilor si profesorilor la facultatile de profil informatii de ultima ora cu privire la dinamica pietelor.

Cuprins:
Piete, informatie si actiune sociala• Informatiile si ordinea interactiunilor de pe piata• Pietele ca retele, grupuri si comunitati• Piete, informatii si expertiza economica• Tehnologia si informatiile despre piete• Piete, firme si institutii• Sociologia pietelor si directii de cercetare

Traducere de Miruna Andriescu
Anul aparitiei: 2010
Format: 160x235
Nr. pagini: 280

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0759 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.