Arta de a asculta ce spun cei din jurul tau si succesul in viata

Arta de a asculta ce spun cei din jurul tau si succesul in viata
-15%
Preț: 16,92 lei
19,90 lei (-14,97%)
Disponibilitate: stoc indisponibil
Editura:
Pagini: 232
Categoria: Altele

DESCRIERE

Atat managerii cat si ceilalti angajati din cadrul structurilor economice petrec mai mult de 40% din timpul de lucru ascultandu-i pe ceilalti, dar adesea o fac la un nivel atat de ineficient, incat rezultatul se concretizeaza in distorsionari ale instructiunilor, interpretari eronate ale mesajelor si, in consecinta, greseli in activitatea profesionala - greseli de milioane de dolari, cauzate de faptul ca oamenii nu stiu sa asculte.

In cuprinsul acestui veritabil ghid in arta de a asculta, autoarea Madelyn Burley-Allen prezinta pe larg metodele prin care oricine isi poate perfectiona abilitatea de a asculta activ, eficient, precum si modalitatile de utilizare practica a acestei abilitati in viata personala si profesionala.

Gratie acestor tehnici, care si-au demonstrat eficacitatea in timp, veti invata:

- cum sa eliminati perturbarile interne si externe, pentru a va concentra mai activ asupra conversatiei;

- cum sa identificati cuvintele-cheie si ideile centrale ale mesajului transmis;

- cum sa evitati influentele prejudecatilor si ale ideilor preconcepute asupra ascultarii;

- cum sa interpretati limbajul corporal;

- cum sa adresati intrebari constructive, pentru a obtine informatiile dorite;

- cum sa-i determinati pe ceilalti sa va asculte;

- cum sa dobanditi o serie de abilitati practice, utile atat in viata personala, cat si in cea profesionala.

Cartea se bazeaza pe o metoda educativa interactiva, care utilizeaza diagrame, grafice, tabele si teste de autoevaluare, oferindu-va astfel posibilitatea de a va monitoriza singuri progresele.

Madelyn Burley-Allen, fondatoarea si presedinta organizatiei Dynamics of Human Behavior, a sustinut mai mult de 2000 de seminarii cu tema "arta de a asculta si managementul", in organizatii din lumea intreaga. A oferit consultanta pentru companii ca AT&T, DuPonht, IBM si Levi-Strauss. Activitatea ei a fost prezentata in diverse ziare si reviste, printre care Glamour si Working Woman.

Este autoarea a trei carti, fiind frecvent invitata la o serie de emisiuni de radio si de televiziune.

Cuprins

1 Ce este ascultarea si ce poate face ea pentru dumneavoastra?

Relatiile

Constientizarea de sine

Dezvoltarea profesionala si succesul

Ascultarea si puterea in relatiile interpersonale

Nivelurile ascultarii

2 Cum ati devenit ascultatorul de astazi

Din leagan si copilarie, pana la maturitate

Confirmari

Procesul de socializare

Rezumat

3 Bariere intre ascultator si vorbitor

Mitul conform caruia numai vorbirea inseamna putere

Perceptie - receptie - atentie

Cand auzim ceea ce vrem sa auzim

Ascultarea influentata

Cuvinte-baliza pozitive

Efectele emotiilor asupra ascultarii

Stiluri de ascultare

Barierele fizice

Bariera semantica: semnificatia depinde de om, nu de cuvinte

Puteti distinge realitatea externa de propria experienta?

Perturbarile externe

Importanta semnalelor nonverbale

Discrepante

Informatii calitativ superioare

Rezumat

4 Ascultarea dialogului interior

Procesele mentale

Ciclul catre nicaieri

Ciclul catre ceva

Procesul determinat de sistemul de convingeri

Barierele de limbaj

Obisnuinte

Recomandari

Rezumat

5 Rolul ascultarii in practica

Evaluarea ascultarii

Sistemul de analiza a raspunsului la ascultare

Caracteristicile unui ascultator eficient

Metode de a va imbunatati abilitatea de a asculta

Rezumat

6 Cum sa-i determinati pe ceilalti sa va asculte

Elementele nonverbale si efectul lor asupra vorbitorului

Abordarea nonverbala a ascultarii

Atitudinea

Modalitati prin care vorbitorul poate influenta ascultarea la nivelul 1

Principii pentru vorbitori

Date concrete si supozitii

Descrierea comportamentului

Evitati sa dati sfaturi

Neajunsurile laudelor

Rezumat

7 In loc de concluzie

Perceptiile: ceea ce percepe mintea umana

Primele impresii

Un model de comunicare

Rezistenta

Idei de reducere a rezistentei

Reducerea rezistentei in situatii conflictuale: abordare eu-rationala si abordare tu-culpabilizanta

Procesul de schimbare

Pregatiti-i pe ceilalti pentru schimbarea dumneavoastra

Rezultatele ce pot fi obtinute prin intermediul ascultarii empatice

Rezumat

Sistematizarea procesului de ascultare

Note

Index

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.069 sec
7.4.15
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.