Analiza sistemului educational universitar

Analiza sistemului educational universitar
PRP: 20,16 lei
?
Acesta este Prețul Recomandat de Producător. Prețul de vânzare al produsului este afișat mai jos.
Preț: 16,53 lei
Diferență: 3,63 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:

DESCRIERE

Cartea denumita generic Analiza sistemului educational universitar este structurata in patru capitole, primele fiind aspecte teoretice ale marketingului educational si a comportamentului consumatorului. In aceasta parte a cartii sunt descrise si definite aspecte definitorii ale marketingului educational, calitatea serviciilor educationale, aspecte definitorii ale comportamentului consumatorului de servicii educationale. Sunt descrise etapele achizitiei de servicii educationale si este definit clientul produselor si serviciilor educationale superioare. Pe scurt sunt prezentate aspecte ale aplicarii mixului de marketing in domeniul serviciilor educationale.

In cadrul capitolului 3 este descrisa piata educationala universitara. Sunt analizate date statistice ale dimensiunii pietei educationale la nivel international, pentru intocmirea unei imagini cat mai clare la nivelul spatiului european, pentru ca mai apoi sa fie descrise cat mai pe larg caracteristicile principale ale pietei educationale la nivel national.

Sunt prezentate in cadrul capitolului 4 rezultatele obtinute in cadrul a doua cercetari de piata, una de tip calitativ si una de tip cantitativ.

Cercetarea calitativa de marketing descrie comportamentul consumatorului de produse si servicii educationale oferite de Facultatea de Stiinte Economice si Administrarea Afacerilor din cadrul Universitatii Transilvania din Brasov. Acest studiu de piata isi propune identificarea eficientei surselor si posibilitatilor de informare ale potentialilor beneficiari de servicii educationale universitare.

Plecand de la rezultatele cercetarii calitative, cartea continua cu prezentarea unei cercetari cantitative de marketing capabile sa masoare sensul si intensitatea opiniilor, perceptiilor si atitudinilor identificate anterior.   Cercetarea   cantitativa   efectuata   este   una   aplicativa,   de   tip descriptiv si are ca scop identificarea atitudinilor, opiniilor si comporta- mentelor studentilor fata de serviciile educationale universitare.

Lucrarea se incheie cu trasarea concluziilor generale care au reiesit din capitolele anterioare dar si din rezultatele obtinute in cadrul cercetarilor efectuate.

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0943 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.