Arta emotionala a persuasiunii. Cele 11 obiceiuri care vor transforma pe oricine intr‑un maestru al influentei

Arta emotionala a persuasiunii. Cele 11 obiceiuri care vor transforma pe oricine intr‑un maestru al influentei
Preț: 39,00 lei
Disponibilitate: In stoc furnizor
Timp confirmare stoc: 1 - 2 zile lucratoare
Editura:
Anul publicării: 2020
Categoria: Altele

DESCRIERE

Intr-o epoca a neincrederii, Arta emotionala a persuasiunii te invata sa devii un maestru al influentei, cultivandu-ti obiceiuri care intaresc caracterul si sunt esentiale pentru dezvoltarea personala, dar si pentru succesul durabil in afaceri. Nu este o carte cu ponturi si sfaturi de viata. Arta emotionala a persuasiunii ajuta la dezvoltarea obiceiurilor de care ceilalti isi doresc sa fie influentati. Cartea porneste de la o idee radicala: persuasiunea nu se bazeaza pe fapte si argumente, ci numai pe caracterul personal.

Jason Harris sustine ca, in secolul XXI, persuasiunea autentica se intemeiaza mai mult pe dezvoltarea caracterului decat pe tactici facile de lingusire, manipulare si castig pe termen scurt. Se sprijina mai degraba pe captivare decat pe insistenta; pe dezvoltarea empatiei si comunicarea valorilor. Pornind de la experienta sa si de la cele mai noi cercetari privind increderea, influenta si formarea obiceiurilor, Harris arata ca daca esti persuasiv intr-o cultura macinata de amagire inseamna ca respingi etosul actiunii repezite si te dedici angajamentului de a-ti etala cel mai profund eu si de a adopta o abordare pe termen lung.

Jason Harris este CEO al agentiei de publicitate Mekanism si cofondator al Creative Alliance. Colaboreaza indeaproape cu clientii recurgand la un amestec de suflet si stiinta, pentru a crea campanii care provoaca si captiveaza publicul. Sub conducerea sa, Mekanism a fost inclusa in lista celor mai bune agentii realizata de Ad Age si a fost nominalizata de doua ori in topul celor mai bune locuri de munca si topul Creativity 50, realizat de 4A. Harris a fost inclus in topul celor mai influenti 10 lideri cu impact social, precum si in lista celor "100 de oameni care dau maretie publicitatii". Metodele sale sunt studiate la Harvard Business School.

Autor: Jason Harris
Nr. de pagini: 296
ISBN: 978‑606‑789‑234‑5
Anul aparitiei: 2020
Format: 130 x 200 mm, paperback

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.100 sec
7.4.11
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.