Categorii de carte
Carti pentru premii scolare
oferta_premii_scolare.jpg
Edituri
Ultimele ştiri
Cartea MEMOMED 2014, editia 20 este structurat in doua volume. MEMOMED 2014 este recomandat atat medicilor si farmacistilor cat si celor interesati de cunoasterea celor mai...mai mult
Cartea Inferno scrisa de Dan Brown va fi disponibila in Romania incepand cu 26 August 2013
Aparitia cartii MEMOMED 2012 reprezinta o noua premiera in literatura de specialitate, atat prin informatia actualizata cat si prin faptul ca, pentru prima data este integrat...mai mult
Nu în ultimul rând...
 

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a VI-a. Semestrul I

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a VI-a. Semestrul I
-20%
Editura: NOMINA
Anul publicării: 2009
Categoria: Limba romana
Preţ (cu tva): 9,00 lei 7,20 lei
Oferta este valabilă până la 31.12.2014
stoc epuizat

DESCRIERE

Limba Romana. Comunicare. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale - Clasa a VI-a. Semestrul I. Fise de lucru. Teste initiale, formative si finale.

Esential in eficienta demersului didactic este sa se aiba in vedere segmentul de evaluare, care poseda o dubla pozitionare in raport cu invatarea.
Mai intai evaluarea fixeaza coordonatele invataturii si finalitatile acesteia, motivand elevul la orice varsta. Pornind de la asteptarile pe care
le are scoala de la activitatile de invatare, evaluarea vine sa cuantifice calitatea procesului, asigurand sansa pozitionarii elevului in raport
cu ierarhia clasei sale, dar si prin raportare la standardele programei scolare. Prin urmare, evaluarea se releva ca un segmant care, prin variatele
sale, forme de aplicare, il motiveaza obiectiv si subiectiv pe elev, determinand generarea de catre profesor a strategiilor didactice adecvate pentru
dobandirea nivelului optim al competentelor specifice domeniul de cultura generala.
In al doilea rand, evaluarea este punct de plecare pentru pasii urmatori in activitatea de invatare, permitand elaborarea de catre profesor a unor scenarii
adecvate particularitatilor clasei, dar si celor individuale detinute de fiecare elev.
Cu toata complexitatea functionala a segmentului de evaluare, activitatile de aplicare nu au ontotdeauna coerenta necesara pentru ca dubla pozitionare
despre care am vorbit sa fie reala si eficienta in dobandirea de catre elevi a competentelor specifice. Daca pentru predare-invatare, profesorul are,
de regula, atentia concentrata in vederea gestionarii timpului si a parcurgerii continuturilor asociate in programa, evaluarea fie ca este rapid si
formal derulata, fie ca este omisa.
Utila atat elevilor, cat si profesorilor, lucrarea este un auxiliar didactic a carui parcurgere poate spori nivelul competentei reale de comunicare a
elevului de gimnaziu.

Autor: Vasile Goran, Maria-Emilian Goian, Rita Citiuc
Anul aparitiei: 2009
Editura: Nomina
Nr. pagini: 93

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. comenteaza

Titluri de aceiaşi autori

Limba romana - Cele mai comentate cărţi

 
Comenzi telefonice
wwwtelefoane_clienti.jpg
Livrare gratuita in Bucuresti
Livrare gratuita in Bucuresti
Autentificare client
Promotii
reducere-o-excursie-matematica-pregatire-pentru-evaluarea-nationala-2013.jpg
Newsletter
ANPC
anpc_banner.jpg
 
Created in 0.228 sec
loader
Caut in catalog...
loader