Comunicare si publicitate

Preț: 13,00 lei
Disponibilitate: stoc indisponibil - stoc epuizat
Autor:
Editura:
Anul publicării: 2005
Pagini: 112
Format: 13*20

DESCRIERE

Comunicare si publicitate

„Profesorul Dorin Popa este cel mai activ autor al sectiei de Jurnalistica de la universitatea ieseana. Cel de-al saselea volum in domeniu, cel de fata, abordeaza fenomenul publicitatii din perspectiva paradigmei contemporane a comunicarii. D-s? stie bine ca, asa cum comunicarea este intotdeauna dependenta de context, publicitatea este dependenta de mediul, inclusiv comunicational, in care se exercita. Din aceasta perspectiva, reface succint istoria publicitatii, ii analizeaza structura si mecanismele, pentru a incheia cu un convingator model comunicational al discursului publicitar. Analiza retoricii acestui discurs in expansiune permite autorului sa puna in lumina principalele calitati si limite ale acestuia in functie de tipurile de media - scris, vizual, audiovizual - la care recurge pentru a-si implini menirea si functiile. Prin aceasta noua carte, profesorul Dorin Popa isi reconfirma inalta expertiza nu doar in domeniul jurnalisticii in general, ci si in acest domeniu special si exploziv care a devenit publicitatea.” Liviu ANTONESEI

OPINIA CITITORILOR

Nu există opinii exprimate. Fii primul care comentează. scrie un review
Created in 0.0649 sec
Acest site folosește cookie-uri pentru a permite plasarea de comenzi online, precum și pentru analiza traficului și a preferințelor vizitatorilor. Vă rugăm să alocați timpul necesar pentru a citi și a înțelege Politica de Cookie, Politica de Confidențialitate și Clauze și Condiții. Utilizarea în continuare a site-ului implică acceptarea acestor politici, clauze și condiții.